Verkeerde kleur in balkjes

DeletedUser10859

Guest
Als ik op een gebouw klik zie ik in een balkje wat het gebouw produceert en in welke hoeveelheid. Dit hoort een donkergrijze balk te zijn met groene letters. Sinds de laatste update hebben deze balkjes een lichte cremekleur met groene letters, wat haast niet te lezen is. Alleen als ik de app geforceerd stop en opnieuw opstart zijn ze netjes donkergrijs, maar de eerstvolgende keer nadat ik de app normaal gesloten heb en opnieuw open zijn ze weer cremekleurig. Hierbij het vriendelijke verzoek deze bug te verhelpen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit zou opgelost moeten zijn met de nieuwste update van de app, is er een update van de app voor je beschikbaar?
 

DeletedUser10859

Guest
Dit zou opgelost moeten zijn met de nieuwste update van de app, is er een update van de app voor je beschikbaar?
Niet dat ik kan zien. In het laadscherm staat onderin: Versie 1.101 (1.101.2).
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is inderdaad de laatste versie, blijft het probleem wanneer je het spel volledig opnieuw installeert?
 

DeletedUser10859

Guest
Even een vraag voordat ik het spel verwijder en opnieuw installeer. Behoud ik dan alle voortgang of moet ik dan opnieuw beginnen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zolang je met dezelfde gegevens inlogt behoud je jouw voortgang.
 

DeletedUser10859

Guest
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en heb inderdaad gewoon mijn voortgang ingeladen. Sindsdien is het probleem niet meer opgetreden, dus het lijkt erop dat het opgelost is :D

Bedankt voor de snelle reacties steeds!
 

DeletedUser9703

Guest
Ik had hier nooit last van. Maar vanmiddag na het installeren van de update heb ik het nu ook.
Treedt bij mij op als ik een eigen GG open en op de kist druk om te zien wat de beloning is. Het is absoluut niet te lezen.
 
Bovenaan