▂▃▅▇█▓▒░۩۞۩ The Matrix ۩۞۩░▒▓█▇▅▃▂

The Matrix zoekt enthousiaste spelers

The Matrix bestaat nu bijna 7 jaar en we zijn uitgegroeid tot een actief, gezellig en enthousiast gilde.

De enige echte regel die we hebben is dat we geen scheve handel willen. Verder staat helpen bij ons voorop. Wij helpen jouw stad sneller te groeien dan waar dan ook. Uiteraard verwachten we van spelers ook dat ze andere spelers in The Matrix helpen. Maar dat is voor jou een vanzelfsprekendheid.

Hoe kun je het gilde helpen?
- Als er GG's in de steigers staan dan stort je met liefde ;)
- Je speelt heel graag de Gilde Expeditie


of

- Je bent zo'n nachtbraker die fanatiek meedoet aan GvG gevechten tot diep in de nacht :)

Als actieve en enthousiaste speler heb je uiteraard al minimaal de Hoge Middeleeuwen bereikt.

Wat krijg je ervoor terug?

- Uiteraard veel plezier en ongedwongen FoE spelen.
- We hebben Gilde niveau 40 en dus krijgt je stadhuis dagelijks 4 FP erbij. Ook zijn de bouw kosten van alles wat je bouwt substantieel minder en ook niet onbelangrijk de herstel en rekruteer tijd van je troepen is ook veel minder.

***
- De ervaren en gevorderde spelers helpen je aan al je goederen als je een GG wilt bouwen, ongeacht of je voldoende hebt.... wij regelen het!
***

- Doordat iedereen helpt met GG's bouwen, staat jouw GG binnen no-time, en er wordt vrolijk nagestort zodat je nieuwe GG snel een paar levels hoger is.

Als bovenstaand jouw aanspreekt stuur dan even een in-game bericht naar King Vince 13, Nike81 de Rechtvaardige of DutchDukie. Verwijs dan ook even naar dit bericht en een korte motivatie.

Hasta Pronto
Vince
 
Laatst bewerkt:
De laatste maanden in The Matrix zijn we geheel gefocussed op Gilde Expeditie en GG's van The Matrix leden laten groeien, wil je hier aan meedoen stuur me dan even een bericht in the game. See you soon ;)
 
Wij zijn nu op zoek naar iemand met GVG ervaring. Wij spelen nog geen GVG maar er is genoeg animo alleen geen ervaring. Liefst zien we iemand die mensen kan mobiliseren, goed kan managen en geduld heeft en niet snel opgeeft. We hebben het vaker geprobeerd maar door uiteenlopende redenen is het niet echt van de grond gekomen. Durf jij de uitdaging aan?? Verder geldt uiteraard het bovenstaande ;)
Tot snel ;)
 
Dat we een echt actief gilde zijn had ik al gezegd. Om een voorbeeld te geven, de laatste gilde expeditie hebben we gewonnen met 92% afgeronde expedities ;))) Wil je ook mee doen, stuur mij even een in-game bericht ;)
 
Wij zijn bescheiden en blijven bescheiden, vechten voor wat het waard is ;) .... We doen het samen en dat resulteert dus in een 107,9% score in de Gilde Expeditie!!!

Ben jij ook een avonturier, die graag andere mensen helpt en vrij wil blijven spelen? .... Join .....
▂▃▅▇█▓▒░ The Matrix ░▒▓█▇▅▃▂
 
Laatst bewerkt:
De keuze is simpel:

"You take the blue pill, the story ends. You wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes."
 
En we hebben weer ruimte voor een paar extra enthousiastelingen ;) Stuur even een ingame berichtje en als je voldoet aan bovenstaande voorwaarden dan ben je van harte welkom ;)
 
Iedere zondag en maandag verwelkomen we weer nieuwe leden, voldoe jij aan het bovenstaande, stuur me even een een Game bericht ;) The Martrix is er voor jou ;)
 
Het is weer zondag en we staan weer open voor nieuwe sollicitaties. Lees het eerste bericht in dit topic en je weet genoeg. Nieuw is dat we vorige week een ervaren GvG speler hebben binnen gehaald en we nu ons aan het voorbereiden zijn om ook op de GvG kaart te spelen. Iedereen die aan onze voorwaarden voldoet is welkom en we kunnen dus ook nog wel wat extra GvG ervaring gebruiken ;) Hasta pronto! ;)
 
Met name GvG spelers gevraagd. Vanaf deze week gaan we beginnen met de GvG, voor het eerst binnen The Matrix, onder de bezielende leiding van Frans (zeer ervaren GvG speler). We kunnen nog wel wat meer GvG ervaring gebruiken dus stuur de leiding, Nike 81 de rechtvaardige, Hotel, Freddio of ondergetekende even een in game bericht, hasta pronto ;)
 
Als zelfs oproepen van The Matrix hier worden gekopieerd door andere gilden beschouw ik dat maar als een heel groot compliment ;) Dank Ambrosia/Sl8yer :)
 
Ieder moet natuurlijk helemaal zelf weten in welk gilde hij wilt spelen. Ik geloof oprecht dat Amrosia voor de 1 leuker is en The Matrix voor de ander, ik ga hier geen strijd voeren tegen andere gildes. We bestaan nu 4 jaar, spelers komen en gaan. FoE ontwikkelt zich en The Matrix is door de jaren heen ook veranderd :) Nu is The Matrix voor spelers die actief en gezellig zijn. Je hoeft niet veel, zie eerste bericht maar verwachten wel een beetje inzet. Daardoor gebeurt er bij ons altijd wel wat en hebben we echt oprechte spelers die elkaar willen helpen en gewoon veel lol maken ;) Lijkt het je wat ;)
 
We zijn fanatiek, ambitieus en enthousiast maar wat bij ons voorop staat is de fun, saamhorigheid en gezelligheid. We zijn voor een lang bestaand gilde relatief klein omdat we alleen spelers met een zelfde state of mind erin willen. Wij zijn dat kleine dappere volkje wat al 4 jaar stand houdt en waar het ook nog eens reuze gezellig is ;)
 
En als nieuw gilde lid krijg je ook nog eens een gratis welkomstpakket, hoeveel het is zeg ik niet maar het geeft je meer dan genoeg om lekker te spelen ;)
 

frans1

Actief lid
Met name GvG spelers gevraagd. Vanaf deze week gaan we beginnen met de GvG, voor het eerst binnen The Matrix, onder de bezielende leiding van Frans (zeer ervaren GvG speler). We kunnen nog wel wat meer GvG ervaring gebruiken dus stuur de leiding, Nike 81 de rechtvaardige, Hotel, Freddio of ondergetekende even een in game bericht, hasta pronto ;)

en ook voor de gevestigde spelers hebben we een zeer mooie gilden die je plezier leuke dingen kan geven en die je mee helpt om nog meer door te groeien heb je zin er in meldt je aan en we gaan heerlijk knokken in de gvg daar kunnen we veel doen in alle tijdperken

schroom je niet vraag info en je komt in een leuke gilden waar van alles te doen is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11185

Guest
serieus mensen, als je een gilde zoekt, Matrix is de beste gilde die je kunt vinden. Altijd hulp en ondersteuning door gildeleden en gildeleiding. Ik speel al vier jaar op 4 werelden, van alle gildes die ik gezien heb is Matrix de beste.
 
Bovenaan