De Koning gebouw

DeletedUser

Guest
Hallo, ik heb bijna het koning gebouw bereikt bij de jubileum opdracht, wat houd het in of is het alleen maar een versiering?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is een woongebouw, geeft elke 24u een aantal munten.
 

DeletedUser

Guest
Erg jammer. Geen soort wensput, waar ik wel op gehoopt had. Is die quest ook de laatste quest van de jubilieum reeks?
 

DeletedUser3948

Guest
Hoezo jammer? De koning/koningin levert meer op dan een victoriaans huisje. Als het gemotiveerd is én je hebt San Marco op level 8 staan, is de opbrengst 28500 munten.

Erg jammer. Geen soort wensput, waar ik wel op gehoopt had. Is die quest ook de laatste quest van de jubilieum reeks?
 

DeletedUser2383

Guest
Sommige zijn gewoon nooit tevreden Suzy;)
Ik vind het een schitterend ding. Ook leuk dat je hem wel kan motiveren
 

DeletedUser

Guest
Sommige zijn gewoon nooit tevreden Suzy;)
Ik vind het een schitterend ding. Ook leuk dat je hem wel kan motiveren

Heeft niks met wel of niet tevreden te zijn, het ding voldeed gewoon niet aan mijn verwachtingen.
 

DeletedUser4162

Guest
Heeft niks met wel of niet tevreden te zijn, het ding voldeed gewoon niet aan mijn verwachtingen.

rofl.. Het is beter dan andere bestaande gebouwen, wat verwacht je dan? Dat je er xx diamanten uit krijgt ?:p
 

DeletedUser4020

Guest
Weet iemand hoe je het derde gebouw kan krijgen bij de koning en koningin
 

DeletedUser10787

Guest
Misschien overheen gelezen maar kan het niet vinden........ik las dat de koningin gemotiveerd kan worden nu probeer ik dat net zelf met een motivatiekit maar hij pakt hem niet ? als iemand het antwoord weet.........thanx
 

DeletedUser

Guest
Misschien overheen gelezen maar kan het niet vinden........ik las dat de koningin gemotiveerd kan worden nu probeer ik dat net zelf met een motivatiekit maar hij pakt hem niet ? als iemand het antwoord weet.........thanx

De koningin kan gemotiveerd worden. Het koninginnestandbeeld niet.
 
Bovenaan