Is dit nou werkelijk nodig?

Die ver[.....]de roeptoeter functie is al erg genoeg maar is het nou werkelijk nodig om dit soort spam te sturen?

8be84d1bbc444207b102efb2c286822d.jpg


Wanneer komt nou eindelijk die functie dat we ons uit kunnen schrijven voor deze ongewenste troep?
Enkele maanden geleden is er ook al een discussie geweest hier op het forum en toen is onomwonden aangegeven dat dit behoorlijk irritant is en dat we (meerdere spelers waren het met mij eens) de mogelijkheid wilden hebben om ons hier voor uit te schrijven. Sindsdien hebben we hier geen terugkoppeling op gehad. Jullie zouden het doorgeven aan innogames maar de stilte sindsdien is oorverdovend. Hoe staat het er voor? Welke ontwikkelingen zijn er geweest en wat kunnen we verwachten?

Alstublieft innogames help ons van deze spam af.
 

frans1

Actief lid
hier ben ik het total mee eens weg met die spam en dat domme ding dat ieders maal in beeld komt als je ge int hebt

ik mag ook geen spam verspreiden maar zij wel
 
Leones, beste community manager,
Aangezien ik u een moment geleden iets zag posten in een ander topic veronderstel ik dat u aanwezig bent. Mag ik u vriendelijk aansporen om even met het hoofdkantoor te bellen om na te vragen wat de huidige stand van zaken is sinds jullie het bovenstaande hebben doorgegeven?
We wachten nu al zo lang op de functie om ons uit te kunnen schrijven voor deze spam. Ik zou toch echt wel willen weten wat er sindsdien aan gedaan is.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voorlopig zal er geen optie komen om je van deze berichten uit te schrijven, we houden rekening met iedereen wanneer we zulke aankondigingen plaatsen, sommigen zullen nuttiger voor je zijn dan andere, ze zijn echter niet zo heel lang zichtbaar in het berichtencentrum.
 
Da's behoorlijk balen maar bedankt voor het antwoord in ieder geval.
En wat denken jullie van een prullenbak functie zoals alle andere berichten ook hebben? Dan kunnen we het bericht tenminste verwijderen nadat we het gelezen hebben, dan hoeft het niet 3 dagen lang zo storend te zijn in de mailbox.
Zeker in zo'n week als de huidige waarin we meerdere berichten van jullie gekregen hebben, nu is ruim de halve week 1/4e deel van de mailbox geblokkeerd met berichten die ongewenst zijn.
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig zal er geen optie komen om je van deze berichten uit te schrijven, we houden rekening met iedereen wanneer we zulke aankondigingen plaatsen, sommigen zullen nuttiger voor je zijn dan andere, ze zijn echter niet zo heel lang zichtbaar in het berichtencentrum.

Ze zijn TE LANG zichtbaar in het berichtenmenu. Doordat ze prominent bovenaan in beeld blijven staan drukken ze belangrijke berichten van het Gilde weg. Bovendien krijg ik ook nog rechts in beeld een icoontje dat ik slechts kwijt kan raken door het te openen. Gevolg is dat ik op 4 werelden 8x hetzelfde bericht moet openen. En dat alles voor een nieuw flutonderdeel.
 

DeletedUser10111

Guest
De huidige doen nog iets in mijn tijdperk, het wordt echt onzinnig als je aankondigingen krijgt over arctische tijdperken die geopend worden, terwijl je nog in MT speelt oid.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd, alhoewel een tikje hinderlijk, als ik dit vergelijk met andere "gratis" spelplatforms en hoe obstinaat die adverteren/ netwerken is dit voor mij mild genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bonke35

Actief lid
Ze zijn TE LANG zichtbaar in het berichtenmenu. Doordat ze prominent bovenaan in beeld blijven staan drukken ze belangrijke berichten van het Gilde weg. Bovendien krijg ik ook nog rechts in beeld een icoontje dat ik slechts kwijt kan raken door het te openen. Gevolg is dat ik op 4 werelden 8x hetzelfde bericht moet openen. En dat alles voor een nieuw flutonderdeel.
sja:) stel je voor dat je helemaal niet meer ergens op hoeft te klikken:) zit je mooi tegen een wit scherm aan te kijken
en voor degenen die wel op instagram zitten is het alleen maar meegenomen als ze 1000 hartjes winnen
 

DeletedUser8003

Guest
Puur als signaal schaar ik me graag achter de oproep om dit soort oproepen niet zo prominent als een bericht te sturen. Op zijn minst zou het mogelijk moeten zijn om het bericht weg te gooien. Uitschrijven zou nog beter zijn.
 
We hebben (gelukkig) nog geen bericht in onze mailbox gehad over het nieuwe event, voorgaande events zouden ze ons allang gespamt hebben. Ik hoop dat ze deze koers aanhouden. Fingers crossed.
 

Mr.Quib

Actief lid
We hebben (gelukkig) nog geen bericht in onze mailbox gehad over het nieuwe event, voorgaande events zouden ze ons allang gespamt hebben. Ik hoop dat ze deze koers aanhouden. Fingers crossed.
Helaas, krijg net het bericht binnen, ik denk dat ze je hebben gehoord :D
 

DeletedUser

Guest
En omdat wij allemaal natuurlijk vrij dom zijn weer prominent in het berichtencentrum en voor de zekerheid ook nog even een trompetje op je scherm.
 
Iedere keer dat je van wereld wisselt (of inlogt) krijg je onderstaande afbeelding toch al prominent in beeld, dus wat voegt die roeptoeter spam dan nog toe... behalve ergernis

7aea1b0d2991498c97673f40745ef5b3.jpg
 

DeletedUser6877

Guest
Het nieuwsscherm zie ik ook nog steeds als ik van de provinciekaart bijv. weer terug keer in mijn stad. Daar heb ik geen behoefte aan en het vertraagt het spel.
 
Bovenaan