Discussietopic 1.95

DeletedUser7238

Guest
Geachte foe

Ik heb een aantal poort van de zonnegod neer gezet omdat deze meer tevredenheid produceren dan mij dia versieringen!
Nu las ik dat jullie deze poort van 1706 tevredenheid terug brengen naar 965 (We hebben opnieuw naar de statistieken gekeken na het introduceren van de aanpassingen aan de gilde-expedities en hebben opgemerkt dat de twee nieuwe versieringen Oeroud gezicht & Poort van de zonnegod te goed waren. We hebben hun waarden dus iets(iets lol ???) teruggeschroeft. Echt beta was dit al zo! En dan nu
nog dingen veranderen ....
goed als jullie deze update invoeren stort dan ook de dias dan maar voor de waarde van de oude versieringen bvd.
 

DeletedUser6867

Guest
Geachte foe

Ik heb een aantal poort van de zonnegod neer gezet omdat deze meer tevredenheid produceren dan mij dia versieringen!
Nu las ik dat jullie deze poort van 1706 tevredenheid terug brengen naar 965 (We hebben opnieuw naar de statistieken gekeken na het introduceren van de aanpassingen aan de gilde-expedities en hebben opgemerkt dat de twee nieuwe versieringen Oeroud gezicht & Poort van de zonnegod te goed waren. We hebben hun waarden dus iets(iets lol ???) teruggeschroeft. Echt beta was dit al zo! En dan nu
nog dingen veranderen ....
goed als jullie deze update invoeren stort dan ook de dias dan maar voor de waarde van de oude versieringen bvd.


Mja same hier :| nu heb ik het voordeel dat ik nog 35 dia gebouwen in me inventaris heb staan maar had wel 9 dia gebouwen verkocht inplaats van de ouroud en zonne god :(
 

88JD88

Lid
Over de fouten op wereld E lees ik niets dat daar de sorteer functie op gilde buren en vrienden beschikbaar is en dan ook op motiveren aanval handel die vakjes. dat mis ik daar. er was nog iets maar daar kan ik nu even niet opkomen.
 

DeletedUser7153

Guest
lol kon je promethium gebruiken dan met onderhandelen in ster 3
 

DeletedUser

Guest
Op 8 februari 2017 zullen we spelversie 1.95 installeren op onze werelden.

8 februari??? :eek:

Het zou wel eens prettig zijn als de waarden van nieuwe dingen eens goed beoordeeld worden voordat ze worden uitgebracht. Opnieuw worden er weer zaken teruggeschroefd. Ik neem aan dat we ook dit keer de gebouwen die we verkocht hebben om een Oeroud gezicht &/of Poort van de zonnegod te plaatsen weer in onze inventaris terugkrijgen? Ik heb een Concertzaal weggedaan.
 

DeletedUser10748

Guest
>> Aankondiging <<

Veel plezier met de update!​
Beste Foe,
zouden jullie eens een update kunnen doen (bijvoorbeeld 1.96),
waarin er een optie zit bij de balk onderaan van de vrienden, gildeleden en buren zodat je in een keer ervoor kunt zorgen dat alle vrienden worden geholpen of zodat je automatisch alle taveernes bezoekt.
Hartelijk bedankt.

Ps: het zou handig zijn moest dat ook voor je buren kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Foe,
zouden jullie eens een update kunnen doen (bijvoorbeeld 1.96),
waarin er een optie zit bij de balk onderaan van de vrienden, gildeleden en buren zodat je in een keer ervoor kunt zorgen dat alle vrienden worden geholpen of zodat je automatisch alle taveernes bezoekt.
Hartelijk bedankt.

Ps: het zou handig zijn moest dat ook voor je buren kunnen.


Misschien kan je ze ook nog vragen of zij het spel voor je willen spelen. :rolleyes:
 

DeletedUser7153

Guest
Beste Foe,
zouden jullie eens een update kunnen doen (bijvoorbeeld 1.96),
waarin er een optie zit bij de balk onderaan van de vrienden, gildeleden en buren zodat je in een keer ervoor kunt zorgen dat alle vrienden worden geholpen of zodat je automatisch alle taveernes bezoekt.
Hartelijk bedankt.

Ps: het zou handig zijn moest dat ook voor je buren kunnen.

en hoe wil je dan die beloningen laten uitkeren van de kans op fp of de kans op de tafelzilver
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Mocht je diamantengebouwen hebben verwijderd om de versieringen uit de expeditie te plaatsen, dan kan je hiervoor de support contacteren.
 

DeletedUser

Guest
Mocht je diamantengebouwen hebben verwijderd om de versieringen uit de expeditie te plaatsen, dan kan je hiervoor de support contacteren.


Gedaan en gelukt. Dank daarvoor. Blijf ik echter nog wel met een punt zitten. Door de verlaging in Arctisch van 1706 naar 965 zijn ze nu minder waard dan een Prieel (1100) waarvan ik er door GE 41 in mijn inventaris heb zitten. Wat moet dan nog de meerwaarde zijn van deze beloningen die alleen tijdens GE te winnen zijn?
 

DeletedUser6877

Guest
Dat is een oplossing voor het symptoom, niet voor het probleem. Eerst al de kristallen villa's nu dit weer. Wat wordt er eigenlijk getest of geprobeerd. Eenheden die toch weer gebalanceerd worden.Of is het echt zo dat Pietje een idee heeft, iedereen zegt bij foe dat gaan we doen, en we zien wel hoe het uit pakt?
 

DeletedUser6792

Guest
Wat een nuttige toevoegingen..

Ahum...

Irritante popup over bereikte prestaties (mag er een optie dat ie uit kan?) en onnodig bonusoverzicht.

En inderdaad wat is het nut van die GE versierselen die je kan winnen als je al vol zit met diamanten prieeltjes die meer tevredenheid opleveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

FencyS

Nieuw lid
Goed ik niet verder ingaan op de wat mij betreft overbodige prestaties, maar eh...
Stadshuis dat opent op bonussen en niet gewoon op het laatste tabblad dat je hebt gebruikt. Das echt niet handig he.
Bugje?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Was dat voorheen anders dan? Het stadhuis opende toch altijd op de goederenpagina?
 

FencyS

Nieuw lid
Voorheen opende hij volgens mij op het tabblad Nieuws, zodat ik snel naar grootste gebouwen of geschiedenis kon. Dat zijn zaken die veel gebruikt worden, lijkt mij. Maar nu opeens op bonussen. Ik begrijp dat het van de gebruiker afhangt welk tabblad het meest gebruikt gaat worden, maar laat het dan zo zijn dat het opent op degene die als laatste gebruikt is.
 
Bovenaan