Geen Bug Beloning gevecht 10 niveau 4 GE klopt niet.

De volgende quote komt uit de aankondiging:

Beloningen voor het oplossen van ontmoetingen zijn een stuk beter. Kleine ontmoetingen zullen je belonen met diamanten, goederen, medailles, expeditiepogingen en bruikbare voorwerpen. Grote ontmoetingen belonen je voornamelijk met gebouwen, diamanten en bruikbare voorwerpen.

Echter bij de tiende ontmoeting van niveau 4 krijgen we toch munten zoals u ziet op onderstaande screenshot:

121d2d794b1e4acb94c9dfb94f2eec35.png
 
Volgens mij ben jij diegene die opnieuw moet lezen: Dat woord voornamelijk staat bij de GROTE ontmoetingen. Ontmoeting 10, zoals je ook op het screenshot kan zien is een kleine.

Bij de tekst over kleine gebruiken ze het woord zullen. Het ZAL zo zijn. gegarandeerd dus.
 
Tja... bruikbare voorwerpen, da's nogal een rekbaar begrip. Maar ik denk dat we het met elkaar eens zijn dat de mensen die niveau 4 spelen dezelfde mensen zijn die hun munten in honderden miljoenen of miljarden tellen en voor hen zijn munten niet echt bruikbare voorwerpen.
Ikzelf zit in PMT en zal spoedig door de grens van 400 miljoen munten breken, Ik zou niet durven te schatten hoeveel munten de arctic spelers hebben die wekelijks niveau 4 gaan spelen maar dat moet toch ook een dusdanige hoeveelheid zijn dat die paar munten uit niveau 4 niet als bruikbaar tellen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je gelijk in, maar in ieder tijdperk kan je niveau 4 spelen en voor spelers uit bijvoorbeeld VM zijn die munten dus wel bruikbaar. Dat is het standaard antwoord dat je vanuit FoE gaat krijgen op dit soort vragen. Ik ben het eens met wat je zegt, maar weet ook al hoe er vanuit FoE op gereageerd gaat worden.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In eerste instantie waren munten inderdaad niet gepland als beloning, later is echter besloten om ze toch toe te voegen, dit is dus in ieder geval geen fout in het spel.
 

DeletedUser

Guest
In eerste instantie waren munten inderdaad niet gepland als beloning, later is echter besloten om ze toch toe te voegen, dit is dus in ieder geval geen fout in het spel.

Wel een fout in de aankondiging, dus dan zeggen we sorry en gaan weer vrolijk verder.
 

DeletedUser7153

Guest
ja iets met mosterd na de maaltijd spelers blij maken in de aankondiging en zodra je speelt en wat verder bent kom je ze pas tegen klopt ook niet helemaal had het dan idd aangegeven in de aankondiging ;-)
 
Bovenaan