Controle op goederenmarkt

DeletedUser8890

Guest
Hoi, ik ben onlangs gildehandelaar geworden .

Heb een systeem bedacht die de goederenmarkt kan reguleren .
Het werkt als volgt zoals men weet word er best veel rotzooi (Overschot goederen) aangeboden tegenover weinig schaarse goederen .
Het bestaat uit verschillende stadia .
Stadium 1 . Het overkopen van overschot goederen hierdoor zal het aanbod afnemen !
Stadium 2. De vraag word wat hoger en een deel word afgenomen !
Stadium 3. Om een wederovershot te verkomen kan men de overschotgoederen in de gildekas gooien (Leverd rangpuntjes op) en is ook nog is goed voor de GE !
Stadium 4. Het kan voorkomen dat er nu een trend reversal voorkomt en dat schaarse goederen nu in de overschot zijn (Zeer onwaarschijnlijk maar oke) dan herhalen we het systeem !

Ook kan veel rotzooi (vanaf indu) nuttig worden gebruikt ! door mensen die goederen gebruiken om er andere van te maken zoals van walvis traan genoomgegevens ! hierbij is een niet nuttig product omgezet in een wat nuttigere goed als men walvis inkoopt (100 walvis tegen 53 genoom) word .

Dus stel ik geef 1000 cokes en kreeg 1000 walvis op zich een slechte deal maar als iemand genoom maakt kan ik voor die 1000 walvis 530 genoom krijgen !

Ik zal een mail aanmaken voor vraag en aanbod . voor mensen die MT tot AT goederen maken en verzadigd in benodige productiemiddelen mail mij om erbij toegevoegd te worden . (Mailen op Arvahall aub)
 
Bovenaan