Discussietopic Halloween 2016

DeletedUser9521

Guest
Alweer verken een provincie, vervolgens 2x een sector zonder vechten, dan een sector met vechten. En als laatste verover 1 provincie. Als je dan bij opdracht 9 de verkeerde keus maakt moet je ook nog 2x een techtree doen. en dat allemaal met de rest van de opdrachten in pak weg 14 dagen. Zeker in de Arctische toekomst valt dat niet mee. Met Bijna iedere maand een evenement is dat niet haalbaar. Ik hoor de commentaren al, dat moet je beter plannen enz. Binnen het gilde rondgevraagd en vele zijn het met mij eens, te veel evenementen en soms vaak moeilijk te halen. Ben echt niets vies om wat diamanten te kopen om wat op te lossen maar dit wordt echt te gek. Voor mij en meerdere andere mensen is het over.
 

DeletedUser10636

Guest
Iemand enig idee wat bedoeld wordt met "investeer in een boom"?
 

DeletedUser

Guest
Zeker in de Arctische toekomst valt dat niet mee.

Juist in de Arctische Toekomst valt het hardstikke mee, omdat je de meeste opdrachten al lang klaar kan hebben.

Overigens lijkt het mij wel handig als alle raadsels verdwijnen, of anders het antwoord er direct bij staat. Zelf nadenken is helemaal niet nodig als je hier op het forum kant en klare antwoorden kan krijgen.
 

dhaes

Lid
Alweer verken een provincie, vervolgens 2x een sector zonder vechten, dan een sector met vechten. En als laatste verover 1 provincie. Als je dan bij opdracht 9 de verkeerde keus maakt moet je ook nog 2x een techtree doen. en dat allemaal met de rest van de opdrachten in pak weg 14 dagen. Zeker in de Arctische toekomst valt dat niet mee. Met Bijna iedere maand een evenement is dat niet haalbaar. Ik hoor de commentaren al, dat moet je beter plannen enz. Binnen het gilde rondgevraagd en vele zijn het met mij eens, te veel evenementen en soms vaak moeilijk te halen. Ben echt niets vies om wat diamanten te kopen om wat op te lossen maar dit wordt echt te gek. Voor mij en meerdere andere mensen is het over.

Nou ja, de discussiepunt blijft dat een ervaren FoE speler weet wat er aan staat te komen en hierop anticipeert. Altijd kijken op de Wiki voor wat je nodig hebt en dat klaar hebben liggen. Laat jezelf nooit overdonderen dus. Als ik weet dat er event aan staat te komen, laat ik bewust missies en technologieën liggen, en neem ik sectoren niet over. Dit ter afwachting van wat er komen gaat.

Maar ik ben het wel met je eens. Niet dat ik de vele events (en spul) niet leuk vind, maar je hebt tussendoor doorgaans weinig tijd om jezelf voor te bereiden voor de volgende event, waardoor het soms bijna lijkt alsof ze mensen op de diamanten willen jagen (wat op zich ook logisch is (betalen spel, werknemers). Ze zijn er toch behoorlijk subtiel mee). Mijn progress passeert van event naar event.

Ik denk daarentegen eerder dat ze ook dingen willen uitproberen en uitbreiden, en stiekem de mensen geschiedenis willen leren (alhoewel de klikcultuur meestal niet leest).
 

Joey-the-king

Actief lid
Waarom hebben we geen raadsel meer als vorige jaar eigenlijk?
Van die raadsels als glimlach of beklag... Bouwen of knielen... Denk goed na..
Dat was toch veel leuker :(
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft zijn de waarden van de Spooktoren en de Jack O'Lantern-kapel veels te laag t.ov. vergelijkbare gebouwen.

Waarom hebben we geen raadsel meer als vorige jaar eigenlijk?
Van die raadsels als glimlach of beklag... Bouwen of knielen... Denk goed na..
Dat was toch veel leuker :(


Ze zijn door hun raadsels heen. Daarom is er op de beta al een wedstrijd om raadsels te bedenken.
 

Mr.Quib

Actief lid
Waarom hebben we geen raadsel meer als vorige jaar eigenlijk?
Van die raadsels als glimlach of beklag... Bouwen of knielen... Denk goed na..
Dat was toch veel leuker :(
Als ik kijk hoeveel vragen er deze keer al waren over die paar raadsels die er inzaten, dan ben je waarschijnlijk de enige. ;)
Toen kwam iedereen al op het forum de antwoorden zoeken, dus veel verschil maakt het niet.

Wat mij betreft zijn de waarden van de Spooktoren en de Jack O'Lantern-kapel veels te laag t.ov. vergelijkbare gebouwen.
Helemaal mee eens. Spooktoren levert veel te weinig vergeleken met bv. Tijgerrots (zelfde afmeting).
 

Joey-the-king

Actief lid
Als ik kijk hoeveel vragen er deze keer al waren over die paar raadsels die er inzaten, dan ben je waarschijnlijk de enige. ;)
Toen kwam iedereen al op het forum de antwoorden zoeken, dus veel verschil maakt het niet.

Toen mochten er geen antwoorden gegeven worden, alleen hints ;).. maar nu mag dat wel :p..
 

DeletedUser9986

Guest
Iemand enig idee wat bedoeld wordt met "investeer in een boom"?

Ik kom hier ook niet uit. Ik heb alle bomen gekocht, ook die met diamanten. Ook dan is de missie niet voltooid. Verder heb ik een toolkit gebruikt op een van de bomen om die te leveren naar een nieuwe tijdperk. Ook dat is blijkbaar niet juist. Ik begrijp de stelling ook niet... weet iemand wat er bedoeld wordt met 'investeer in een boom' ?
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kom hier ook niet uit. Ik heb alle bomen gekocht, ook die met diamanten. Ook dan is de missie niet voltooid. Verder heb ik een toolkit gebruikt op een van de bomen om die te leveren naar een nieuwe tijdperk. Ook dat is blijkbaar niet juist. Ik begrijp de stelling ook niet... weet iemand wat er bedoeld wordt met 'investeer in een boom' ?

Waar in kun je investeren dan waar het woordje boom in zit?
Hint, Boom betekent tree.. ;)
 

DeletedUser4100

Guest
Ik kom hier ook niet uit. Ik heb alle bomen gekocht, ook die met diamanten. Ook dan is de missie niet voltooid. Verder heb ik een toolkit gebruikt op een van de bomen om die te leveren naar een nieuwe tijdperk. Ook dat is blijkbaar niet juist. Ik begrijp de stelling ook niet... weet iemand wat er bedoeld wordt met 'investeer in een boom' ?
2e hint, deze ''boom'' helpt je verder om in het spel te komen.
 

DeletedUser9986

Guest
Hmmm... dank jullie wel voor de hints, maar ik heb het nog niet door. .. :(
 

DeletedUser9703

Guest
Er is een boom die niet groeit door water te geven, maar door fp's.
 
Bovenaan