Feedbacktopic Herfstfestijn

DeletedUser974

Guest
Niet alleen de prijzen zijn aangepast.... Ook de appelbomen, ze geven veel minder appels....klopt dat Tha Martin?
 

DeletedUser10486

Guest
Ik krijg nu ook veel meer bomen van 7 appels, en bijna geen meer van 20....
 

DeletedUser974

Guest
Dit is niet zomaar een opmerking, dit is een constatering. 50 appels maar zelden maar eerst wel veel vaker 20. Als ik vergelijk wat ik de eerste dagen kreeg en na de update is dat een verschil....
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet zomaar een opmerking, dit is een constatering. 50 appels maar zelden maar eerst wel veel vaker 20. Als ik vergelijk wat ik de eerste dagen kreeg en na de update is dat een verschil....

Als ik het vergelijk niet. En nu?
 

DeletedUser974

Guest
Dan zijn er hier 3 mensen die dit wel merken en eentje niet. Maar de vraag was voor Tha Martin en niet voor jou.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je hebt altijd wel periodes waarin je wat minder geluk hebt, dat betekent echter niet direct dat we iets hebben aangepast.
 

DeletedUser974

Guest
Je hebt altijd wel periodes waarin je wat minder geluk hebt, dat betekent echter niet direct dat we iets hebben aangepast.
Haha Leones, mooi tactisch andwoord...... het kan zo zijn maar het kan ook niet zo zijn.
Kan je ook zeggen; nee er is niks aangepast, je hebt gewoon minder geluk?
 

DeletedUser

Guest
Dit is hetzelfde gezeur als met de relieken. Als iemand er de eerste week 8 had en de tweede week maar 4 met een tempel op een hoger level, dan was het ook vast weer aangepast.

Hoe gaat het met de appels? Daar wel steeds de hoofdprijs, of wordt je met die kisten ook al genept?
 

DeletedUser4100

Guest
Dan zijn er hier 3 mensen die dit wel merken en eentje niet. Maar de vraag was voor Tha Martin en niet voor jou.
Heb het ook gemerkt, speel ook op beta en had daar heel veel meer 10 appels, hier was het hetzelfde
tot die update. Had toevallig genoteerd wat ik kreeg daar:
7x 50 appels
51x 20 appels
95x 10 appels
79x 7 appels

Je krijgt elke dag enkele honderden appels, dus elke dag enkele manden gratis en voor niets.
Maar als je persé 10 kennisaltaren wil, dan zal je stevig in je portemonnee moeten tasten.
Of geduldig de appels opsparen tot KA langs komt.;)
==============
Over het algemeen een wel aardig event, maar voor prijzen heb je mazzel nodig en voor de rest
is het vooral handig voor de mensen die nog niet zover zijn. De gevorderden hebben het meeste
aan de opberg kit en de one up kit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
4809 en dan kan je lelijk gaan doen, maar ik kan er ook niets aan doen dat ik gelijk heb. Op "gevoel" al na een dag beweren dat ietrs anders is, is het slechtst mogelijke bewijs dat er bestaat.

Ten eerste;
Vindt je?? En jij beweert na een dag dat er niets veranderd is. En welk bewijs of info heb je daar voor dat je zo stellig kan beweren dat jij gelijk hebt.

Ten tweede;
Het antwoord van Leones laat zeker wel de mogelijkheden toe dat dit aangepast is. Het is geen duidelijk, nee het is niet aangepast, En zolang er niet gewoon een duidelijk antwoord komt, nee dit is niet aangepast ga ik van mijn gelijk uit.
 

DeletedUser

Guest
Heb het ook gemerkt, speel ook op beta en had daar heel veel meer 10 appels, hier was het hetzelfde
tot die update. Had toevallig genoteerd wat ik kreeg daar:
7x 50 appels
51x 20 appels
95x 10 appels
79x 7 appels

O jee. Dan wordt je op de beta belazerd, want je had veel vaker 7 dan 10 moeten hebben. o_O

Ten eerste;
Vindt je??

Lijkt mij wel, anders zou ik het niet zeggen.

En jij beweert na een dag dat er niets veranderd is. En welk bewijs of info heb je daar voor dat je zo stellig kan beweren dat jij gelijk hebt.

Dat beweer ik niet. Kan ik ook niet beweren want ik weet het niet. Ik beweer slechts dat jij redeneert zonder enig vorm van bewijs en dat al binnen een dag. Je neemt niet eens de moeite om het over een langere periode bij te houden. Daarom beweer ik dat je zeurt en daarin heb ik volkomen gelijk.

Ten tweede;
Het antwoord van Leones laat zeker wel de mogelijkheden toe dat dit aangepast is. Het is geen duidelijk, nee het is niet aangepast, En zolang er niet gewoon een duidelijk antwoord komt, nee dit is niet aangepast ga ik van mijn gelijk uit.

Als je een aluhoedje op hebt is het inderdaad niet duidelijk. Ieder ander snapt het wel.
 

DeletedUser10486

Guest
Zijn er dan ook bomen van 50 appels? Die heb ik nog niet gekregen tot hiertoe.
 

OlifaNT

Actief lid
Hoe dan ook, de boompjes zijn 100% zeker wel degelijk aangepast ten opzichte van hoe het was. Veel minder kan op 20 en 50. #feit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Sorry maar ik heb sinds de aanpassing juist veel meer 20 en 50 appels gehad ik kreeg steeds 7 en 10 amper 20 en zelden 50
 

DeletedUser4100

Guest
Vind het event ook wel grappig. Doet mij wel steeds denken aan Apple bandet,
een reclame spotje op Youtube voor een alcoholistische drank. Het gaat ongeveer
zo: ''I has to apples, I love apples'' vandaar.:p Ook doet dit event mij onwillekeurig
denken aan de dodelijkste boom ter wereld, die zich voordoet als appelboom en
waaraan perfecte duplicaten van appels groeien, maar wel extreem giftige en
dodelijke vruchten.
Ik heb even de video van die boom erbij gedaan, die van Apple bandet niet, want
het is reclame en nog alcoholistisch ook. Niet zo goed voorbeeld voor kinderen.:p

Event is wel aardig tijdens de herfst. Is nu ook weer lekker herfst weer en dit event
brengt je ook lekker in die sfeer.:) Like it, de beloningen zijn ook goed en de nieuwe
kits zijn een geweldige aanvulling.

Zijn er dan ook bomen van 50 appels? Die heb ik nog niet gekregen tot hiertoe.
Duurde bij mij ook een tijdje, ik hoop voor je dat je er een aantal zal vinden. Is je gegund
om die KA binnen te slepen.

Wijziging reden: citaat + reactie toegevoegd

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan