Discussietopic 1.85

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlifaNT

Actief lid
Er staan nog meer remakes in de planning inderdaad :cool:



De ontwikkelaars die bugs fixen zijn geen artists en de artists zijn geen ontwikkelaars met verstand van spelcodes, dus die dingen staan compleet los van elkaar :)

Dan stel ik voor om die artists in te ruilen voor ontwikkelaars. De prioriteiten liggen verkeerd me dunkt.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik heb dezelfde discussie proberen te voeren Olifant, maar zonder succes ;)
 
Iemand van de mod's die kan zeggen of de AO morgen komt, zo ja, hoe merken we dat (normale update met downtime) en zo nee wanneer komt ie dan wel.
Denk dat velen met mij, hier toch graag duidelijkheid over hebben.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Iemand van het moderatieteam zal hier aangeven wanneer de Arctische Oranjerie beschikbaar is.
 
Iemand van het moderatieteam zal hier aangeven wanneer de Arctische Oranjerie beschikbaar is.

bedankt voor de reactie, maar ik wil niet muggenziften maar dit kun je op 2 manieren uitleggen:
1. er word morgen hier aan gegeven dat AO beschikbaar is
2. er word op 't tijdstip dat de AO beschikbaar is, hier melding gemaakt, kan dus ook later dan woensdag zijn.
 

DeletedUser10453

Guest
Ook mijn complimenten over de rebuild ijzertijd gebouwtjes, ze zien er een stuk leuker uit met een zeker Astrix en Oblix gehalte.
Mooi gedaan !!!

Er staan nog meer remakes in de planning inderdaad :cool:
Laat maar zien, ik ben benieuwd. :)


... flutgebouwtjes uit de ijzertijd ...
Gaan we nu allemaal terug ijzertijd gebouwen zetten?

@ OlifanNT206 & Stefan III :
Waarom zijn ijzertijd gebouwtjes flut gebouwtjes ? ... Doen de spelers die nu in de ijzertijd zijn opeens niet meer mee ?
Als je het spel-design wilt aanpassen , lijkt het mij voor de hand liggend om vooraan te beginnen.
Een half jaartje geleden was de bronstijd aan de beurt, toen de GE (ook fraai gedaan), nu de ijzertijd ...ik weet niet maar de VM lijkt me dan een logisch vervolg ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Het gaat Olifant er denk ik niet om dat die gebouwen verfraaid worden, dat is leuk en aardig, maar dat oudere issues, die soms al jaren spelen, nu eerst prioriteit moeten krijgen.
 

Geluuk

Lid
allemaal leuk en aardig.. Maar de winter komt eraan en ik wil mijn planten binnen kunnen zetten.. dus kom maar door zou ik zeggen...
 

DeletedUser10453

Guest
Het gaat Olifant er denk ik niet om dat die gebouwen verfraaid worden, dat is leuk en aardig, maar dat oudere issues, die soms al jaren spelen, nu eerst prioriteit moeten krijgen.

De ontwikkelaars die bugs fixen zijn geen artists en de artists zijn geen ontwikkelaars met verstand van spelcodes, dus die dingen staan compleet los van elkaar

Natuurlijk kan en wil ik niet voor INNOgames spreken maar zie het ook eens zo :
Een mooi grafisch design is een middel voor een online spel als dit om meer spelers aan te trekken.
Meer spelers betekent meer inkomsten.
Meer inkomsten betekent ook meer middelen voor bug-fixes .
Hiervan van uitgaande vind ik het nieuwe uiterlijk van de ijzertijd gebouwtjes naast erg fraai ook zeer geslaagd.
Nogmaals : ik zeg niet dat ik het weet ... het is alleen zo is maar hoe ik het zie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6792

Guest
Leuk als de spelregels tussentijds weer aangepast worden. Als maar meer bonus op de aanval. Wachtvuurtjes etc verliezen zo hun waarde. Weg hun nut.

Je kan je in dit spel amper meer ergens in onderscheiden> Het verwordt meer en meer tot GGtjes boosten.
 

DeletedUser10453

Guest
Nog één keertje dan, misschien snappen jullie het dan eindelijk ......
De ontwikkelaars die bugs fixen zijn geen artists en de artists zijn geen ontwikkelaars met verstand van spelcodes, dus
die dingen staan compleet los van elkaar

Neemt niet weg dat er misschien wel hulpvaardige spelers met voldoende IT of andere technische achtergrond zijn die wel vrijwillig en vrijblijvend aan bepaalde oplossingen zouden willen en kunnen bijdragen.
Misschien kan één van onze moderatoren daar iets over wil/kan zeggen of dat wel of niet mogelijk is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Als je 100 euro hebt en je kan daarvoor 5 mensen aannemen en je neemt drie ontwikkelaars aan en 2 grafische mensen dan is je budget op. Als de problemen op het ontwikkelterrein liggen, dan moet je misschien even de grafische mensen laten gaan en er 2 ontwikkelaars voor terug inhuren.

Snap je het nu Martinus?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Gelukkig werkt het niet zo makkelijk, dat zijn immers ook mensen met een contract, ontslagvergoeding en die brood op de plank moeten krijgen. Zou wat zijn als je ze kon laten gaan met de mededeling dat ze over een paar maanden weer terug kunnen komen omdat er tijdelijk wat meer programmeurs nodig zijn.
 

DeletedUser6877

Guest
De andere optie is dan van de 100 euro 140 euro maken en 2 extra ontwikkelaars in dienst nemen. En tijdelijk, er zijn al zaken die nog lopen vanaf begin van GvG ;)
 

mcsp

Actief lid
'k Weet niet hoe in in Nederland of in Duitsland zit, maar in België is het beroep van ontwikkelaar een knelpuntberoep ... m.a.w. er is veel meer vraag dan er mensen zijn die het kunnen, die er hun beroep van maken ...
Het zou me verbazen dat dat in Nederland en Duitsland zo heel verschillend zou zijn ...
 

DeletedUser10486

Guest
Ontwikkelaars die gebuisd zijn bij Microsoft of Google kunnen wel bij spelletjesfirma's zoals Innogames aan de slag. Software ontwikkelen is niet moeilijk, maar je moet je wel voortdurend bijscholen om met de laatste nieuwe dingen overweg te kunnen. Vroeger schreef ik ook programma's in Basic. Maar probeer nu maar eens programmeersoftware te vinden die werkt op je laptop én waar je iets zinnigs mee kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan