Verdrietig nieuws

DeletedUser4684

Guest
Beste spelers van Brisgard,

Een heel verdrietige mededeling
De 1e FoE milionair is niet meer
Big Moees was een fanatiek speler,een oude brombeer met een heel klein hartje
Veel oudgedienden zullen hem kennen
Big Moees was t boegbeeld van Divine Forces in hun top dagen

Rust in vrede Moees
We gaan je missen

Vamp en Nelma
 

DeletedUser4166

Guest
Big Moees, wie kent hem niet.
Vaak waren we het oneens maar samen hebben we Brisgard gevormd.
Een groot verlies voor FoE en veel te vroeg heen gegaan.

Gilde Lekker rustig willen hierbij onze condoleances overbrengen en wensen nabestaanden veel sterkte toe.

Rust zacht Big Moees
 

DeletedUser3280

Guest
FoE heeft de grootste old school speler verloren.
Een speler die, toen FoE nog zonder allerlei fratsen was, echt de beste was.
Voor altijd respect voor die prestatie!

R.I.P. BIG Moees.
 

DeletedUser3997

Guest
Ga je missen maat.
Fijne vent en goede speler

R.I.P. Big Moees
 

DeletedUser8864

Guest
R.I.P Big Moes, Je zult gemist worden en sterkte voor de mensen die dicht bij hem stonden.

Namens,
Baldys & Natuurlijk alle leden van New Empire!

Rust in vrede!
 

Bouwer

Nieuw lid
Big Moees,
Samen hebben we heel wat leuke FoE momenten.
Ik en heel veel anderen hebben veel van jou geleerd.
Daarom zal ik je hier nooit vergeten.
Sterkte aan je familie en al je FoE vrienden

Rust zacht grote vriend
 

DeletedUser3889

Guest
Een groot verlies, een groot verdriet
Big Moees is een ster aan 't firmament geworden
Hij zal altijd blijven schitteren

Kijk omhoog, daar staat ie
te blinken als weleer
glimlachend naar jou:
doe goed en kijk niet om!

Sater :)
 

DeletedUser1653

Guest
Sterkte aan familie en vrienden.

Hij was de eerste FoE miljonair en ik sluit me 100% aan bij de opmerking van Bikey, Hij zal zeer gemist worden, hij was de onbetwiste nr 1
 

DeletedUser1317

Guest
r.i.p me beste maatje mijn oom !

mijn oom big moees was altijd en zal altijd de beste speler van brisguard zijn .

zaterdag 24/9 is hij rond 15:00 uur ter aarde gelaten , door mijzelf en de familie .
het was een zeer mooie en emotionele uitvaart .

mvg roy/ lijpe sjaak het neefje van big moees
 

elvani

Nieuw lid
Respect voor je manier van spelen, je uren kaarten kijken en waken, je vriendelijke woorden als ze nodig waren, je liefde voor dieren en voor je grapjes

Namens heel Power of Friends voor iedereen sterkte om dit verlies te dragen...
 

frans1

Actief lid
tja wat moet je zeggen je bent er wel stil even veel stil de oprichter gaat heen phoe
wat ik me nog van hem herinner was die een vurige strijders maar er een die zelden een blad voor zijn mond nam plaatste zeer vaak terechte opmerkingen suggesties iedeen in het foe forum

en voor je gilden, wat ik vernomen heb, deed je alles ZEER ZEER BEDANK HIER VOOR.

ik weet even niet wie zijn acount bij houd maar big , zo als bij vele genoemd werd, zal altijd in deze gilden moeten en kunnen blijven en we zullen hem eren.

het ga je goed en zeer bedank voor alles wat je voor de gilden en ook je inbreng voor het spel hebt gedaan

names de gilde new republic zeg maar gilde big moees
 

DeletedUser4749

Guest
Namens W.I.A.N. wil ik mijn respect uitbrengen aan de grootste speler van Brisgard.
Hij was met afstand de beste tot het spel veranderd werd.
Ons respect heb je verdiend. Rust zacht.
gr. John (Mijosh)
 

DeletedUser2948

Guest
Ik heb regelmatig zij aan zij met hem gevochten en ook TWL heeft veel samen met hem mogen vechten.

We herinneren ons allemaal nog goed hoe hij als eerst een miljoen haalde. Dat leek toen nog onhaalbaar.

Hij was echt de grootste speler op Brisgard en ik denk dat veel spelers het spelletje van hem geleerd hebben.
Rust zacht Big Moees !

Namens The White Lotus.
 

DeletedUser3245

Guest
Namens CD een groot vaarwel naar de grootste speler van Bris.

Chris zag het niet meer zitten de weg naar 1.000.000 Het duurde allemaal veel te lang dat vechten. De PC was te traag en te oud. Stoppen wilde hij niet maar dacht er ongewenst wel aan.
Nelma heeft me benaderd en gevraagd of ik wat kon doen voor iemand met toen weinig tot geen budget.
Ben hem thuis gaan bezoeken en ontmoete daar toen ook Lijpe Sjaak op de bank, zijn maatje.
Heb toen een betere PC voor hem geplaatst en het spelplezier was weer bij hem herrezen en heeft zich werkelijk wezenloos gevochten voor de 1.000.000 notering.
Blij dat ik je toch persoonlijk heb ontmoet wat voor bekenden best bijzonder was.

Rust zacht Chris.

Buis
 

ThaMartin

Actief lid
Jemig, wat een verdrietig nieuws... :( Namens het Forge of Empires NL team wil ik graag onze condoleances overbrengen aan zijn familie, vrienden en iedereen die hem een warme plek in zijn/haar hart toedraagt. Ik "ken" hem inderdaad als een fanatieke speler en het is droevig om zo'n betrokken speler van onze gemeenschap te moeten verliezen. We waren het misschien niet altijd met elkaar eens, maar het was wel iemand met hart voor het spel, waar we ook vanuit support regelmatig gesprekken mee hebben gehad en waaruit zijn betrokkenheid duidelijk naar voren kwam. Wij wensen jullie alle sterkte de komende tijd.
 

DeletedUser4100

Guest
Heftig,:( van harte gecondoleerd en heel veel sterkte aan de nabestaanden
en de naasten. Bedankt voor het op de hoogte brengen. Ik zal voor jullie zijn
gilde in Beta van dit trieste nieuws op de hoogte stellen.
 

DeletedUser2073

Guest
Namens heel Triquetra One onze condoleances aan familie, vrienden, gildegenoten en iedereen die hem graag mocht. Vreselijk om te horen / lezen. Wel mooi om te zien dat het oude gilde weer voor een maand Divine Forces heet. Een mooi gebaar. Triquetra is een gilde van het eerste uur op Brisgard en velen van ons kennen hem dan ook als speler van FoE
 
Bovenaan