Fan mail :-)

DeletedUser3280

Guest
Ach, je moet stoppen met de feiten omdraaien alle gildes van de alliantie zouden geen aliante nodig hebben als jullie zouden stoppen met treiteren. Als jullie je zouden concentreren op NE wat in principe ook jullie doel is dan zouden we ons er ook niet mee bemoeien. Zo simpel is het. Jullie drukken ons die alliantie in omdat jullie te laf zijn om met NE te vechten. Julie zijn zwak. Zwak van geest, zwak in jullie kunnen en jullie worden en jullie zullen nooit meer op de kaart kunnen staan. Tja, waar ben je dan he als grote jongen met een grote bek. LR sterft een langzame dood. Jullie vechters geven het veelal op en steeds minder vechters denken nog wat te kunnen bereiken. Futloos gilde is LR geworden. Een stel prutsers zijn jullie die nog door moeten krijgen dat het afgelopen is met de pret... Zo zielig zelfs dat jullie ons op een nietszeggend tijdperk slopen. Ijzertijd... Really ???? Stumpers zijn jullie. Stuk voor stuk

Graag meer van dit soort mails graag, wij zien de humor er wel van in :)
 

midas89

Actief lid
Geen idee waar dit over gaat, maar ik wil je ook wel zo'n mailtje sturen hoor, geen probleem.
Welke wereld speel je?
 

DeletedUser

Guest
Wat?! op het forum browsen levert nog eens interessante dingen op.
Wist je dat ik gehaten wordt om dingen die zijn gebeurd toen ik nog niet eens “geboren” en nog niet in conceptie was zelfs?

Ik was nog braaf lammetjes aan het opvoeden en tomaatjes, mais en wat dies meer zij aan het verbouwen tijdens een boerderij spel van een concurent.

Toch word ook ik geacht te haten begreep ik laatst, en een ik citeer, een “bloedhekel” te hebben aan iedereen behalve LR leden .. :confused:
Daar wordt door sommige niet LR leden serieus van uit gegaan!
Mensen trekken GvG echt zwaar uit elk normaal verband.

Je krijgt er de vreemdste conversaties van en dat uit het niets.

Het goede nieuws is dat er gelukkig ook normale stemmen op gaan van beide kanten van de wel bekende opponerende gilden op de GvG op B.

Wat moet je als je fijn wilt spelen en dan maar meteen gehaten wordt en met de nek wordt aangekeken?
Dan gaat er toch echt iets niet helemaal goed hoor: ik ben geen hooligan die individuen gewoon blind gaat haten.

Edit Feit is er is geen GvG zonder incasseren en uitdelen dus we hebben “vijanden” nodig maar het blijft maar een spelletje aan het einde van de dag en iedereen die dit extremer ziet vind ik een beetje eng.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Felair

Actief lid
e2df7e51-b604-40e4-9b3f-474e7f6ff6e5.jpg

Dit mag ook wel hier denk ik, altijd van die mensen die constructieve feedback geven wanneer ze geplunderd worden, erg fijn :p

pl2.png

en nog eentje van een tijdje terug.. =) Leuk detail, deze persoon zat een TP hoger dan dat ik zat op dat moment lol..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Bekijk bijlage 2065
Dit mag ook wel hier denk ik, altijd van die mensen die constructieve feedback geven wanneer ze geplunderd worden, erg fijn :p

Bekijk bijlage 2066
en nog eentje van een tijdje terug.. =) Leuk detail, deze persoon zat een TP hoger dan dat ik zat op dat moment lol..

Ja fantastisch dit soort dingen!

Edit: Dan te bedenken dat “zwakker zijn” helemaal niets te maken heeft met de hoeveelheid punten binnen de tegenwoordige buurtindelingen maar simpel aan de stadsverdediging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan