Default filter op legerbeheer

DeletedUser5889

Guest
Het legerbeheer is behoorlijk traag als je je buren gaat meppen. In GvG is het stukken sneller (behalve rond 20.00 natuurlijk). Dit komt - denk ik - omdat er standaard een filter op tijdperk toegepast wordt in GVG.

Mijn idee is om je huidige tijdperk standaard als filter te gebruiken als je je buren gaat aanvallen. 9 van de 10 keer klopt dat, dus 9 van de 10 keer heb je een sneller legerbeheer.

Mijn tweede idee, maar dat is misschien wat wilder, is om standaard 7 gezonde schurken in het aanvalsleger te zetten (mits je die hebt natuurlijk). 9 van de 10 keer val je aan met 7 schurken + nog iets, dus het bespaart een hoop RSI-achtig klikwerk. Dit ook alleen als je je buren aanvalt.
 

DeletedUser

Guest
Waarom die haast bij het aanvallen van je buren? Je kan het op je gemak doen. Waarom zou het sneller moeten?

Standaard 7 schurken lijkt mij ook niet zo handig. Wat als je er maar 7 onafhankelijk hebt?
 

DeletedUser5889

Guest
Waarom die haast bij het aanvallen van je buren? Je kan het op je gemak doen. Waarom zou het sneller moeten?
Soms vraag ik me echt af waarom je dit soort nutteloze vragen stelt.
- niemand wil graag ergens op wachten
- niemand wil graag onnodig extra klikken
- mensen die werken zoals ik hebben alleen wat avonduren


Standaard 7 schurken lijkt mij ook niet zo handig. Wat als je er maar 7 onafhankelijk hebt?
Dan wil ik die 7 gebruiken dus. Maar er zou ook een settting van gemaakt kunnen worden natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
Soms vraag ik me echt af waarom je dit soort nutteloze vragen stelt.
- niemand wil graag ergens op wachten
- niemand wil graag onnodig extra klikken
- mensen die werken zoals ik hebben alleen wat avonduren

Ik denk voornamelijk omdat jij met dit soort nutteloze voorstellen komt die in mijn ogen geen enkele meerwaarde hebben. Laat de ontwerpers zich lekker focussen op belangrijke zaken. Er zijn nog zat goedgekeurde ideeeën waar helemaal niks mee gedaan is.

Wachten moet je toch wel en klikken ook.

Als die beperkte avonduren zo'n probleem voor je zijn, dan ga je toch automatisch vechten. Daar zit veel meer tijdwinst in.


Dan wil ik die 7 gebruiken dus. Maar er zou ook een settting van gemaakt kunnen worden natuurlijk

Als je die 7 gebruikt raak je er snel genoeg wel een paar kwijt. Met slechts 7 zou je er zuinig op moeten zijn en ze niet moeten opofferen aan je buren.
 

Cornelis H

Actief lid
Beste FOE spelers.

Het is een speel voor vermaak het is geen werken er staat geen tijd druk op het hoeft niet af vandaag het is een speel dat je morgen ook nog speelt dus haast is altijd uit de boze het is en blijft een spel en ook hoef je er geen brood mee te kopen.
Het is een spel en het is voor je ontspanning NIET voor de stres.
Speel het met rust dan loopt het spel het snelst, alleen met rust kom je het verst.

MvG. Cornelis H.
 

DeletedUser9805

Guest
ik zou een 'vinkje' voor 'onafhankelijken' en 'afhankelijken' ook wel fijn vinden..
Ik wil liever eerst mijn afhankelijke schurken selecteren, maar dat is zoekwerk nu.
 

DeletedUser

Guest
ik zou een 'vinkje' voor 'onafhankelijken' en 'afhankelijken' ook wel fijn vinden..
Ik wil liever eerst mijn afhankelijke schurken selecteren, maar dat is zoekwerk nu.

Je kan een indicator voor onafhankelijke eenheden activeren in je instellingen en je kan filteren op onafhankelijke en afhankelijke eenheden in je legerbeheer, maar verder heb je wel een punt hoor :rolleyes:
 

DeletedUser5889

Guest
Nu het arctische tijdperk is, met dus een heel traag legerbeheer, zou ik nog eens willen vragen of er toch heel misschien meer mensen mijn voorstel een goed idee zouden vinden...?
 

DeletedUser

Guest
Nu het arctische tijdperk is, met dus een heel traag legerbeheer, zou ik nog eens willen vragen of er toch heel misschien meer mensen mijn voorstel een goed idee zouden vinden...?

Nee, nog steeds niet. Lijkt mij een stuk handiger als ze er voor zorgen dat het legerbeheer minder traag is.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het dan handiger als legerbeheer op de door jou laatst gekozen instellingen blijft staan.
 

DeletedUser5889

Guest
Volgens mij is het dan handiger als legerbeheer op de door jou laatst gekozen instellingen blijft staan.
Als we dan de nuance maken dat hij dat alleen moet doen als het leger overeenkomt met het tijdperk, dan helemaal mooi idd.
Maar als ik aanval in Toekomst dan hoeft 'ie van mij niet te onthouden dat ik de laatste keer een buur aanviel met 1 PT tank + 7 schurken.
Voor GvG alle tijdperken en je buren zou het altijd onthouden kunnen worden idd.
 

DeletedUser6877

Guest
Nee, als je teveel legers hebt, gaat het inderdaad niet sneller. Ik heb het getest op vier browsers. Zeker op arctisch is er geen beginnen aan.
 

DeletedUser10486

Guest
Tegen de buren vechten gaat inderdaad behoorlijk traag. Telkens een 10-tal seconden nodig om gewonde eenheden te verwijderen en andere te selecteren. Bij de buren maakt dat nu niet zo veel uit, maar als je in de GVG 80 x 10 seconden moet wachten, dan is dat wel te veel.
 

DeletedUser6877

Guest
dan ben ik benieuwd naar je browser tigertjheu. ik heb opera, i.e. chrome en Mozilla geprobeerd :)
 

DeletedUser6877

Guest
Doe ik ook dagelijks dus waar het dan wel aan ligt, i dont know, maar je bent waarschijnlijk dan een van de weinigen die geen last hebben xd
 
Bovenaan