Discussieonderwerp Arctische Toekomst - deel 1

DeletedUser6792

Guest
Waarom krijg je nog steeds toekomst legereenheden wanneer je de gilde expeditie missies doet? Of doe ik iets fout?
PS heb al wel techtree in arct. vrijgespeeld...
 

DeletedUser

Guest
Waarom krijg je nog steeds toekomst legereenheden wanneer je de gilde expeditie missies doet? Of doe ik iets fout?
PS heb al wel techtree in arct. vrijgespeeld...

GE was al gestart. Dat verandert dus volgende week pas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6792

Guest
Owh ok. Nou ja dat maakt dat er nog enigzins uitdaging is.

Arc en de mijne is pas lvl 13 ofzo geeft al zoveel extra FP dat ik zo door de tree heen ben. Behalve dan de goedjes en hoopte die in GE te krijgen. Maar dat gaat m niet worden dus. Dus ff iets geduld hebben dus.
 

DeletedUser5986

Guest
ik vindt t raar en jammer dat er GEEN medaille uitbreiding(en) zijn.
Ook vindt ik t jammer dat er niet ook productie/woningen voor 1 baans weg zijn .
Hopelijk komen deze allemaal nog...eens.
zo zal ik niet veel verbouwen denk ik
hooguit militair, voor nieuwe eenheden, en productie
 

DeletedUser4100

Guest
Ook goederen uit GE krijg je niet in arctic als je er net bent. Wat die
bioplastic betreft, voor dat mobiele huizen al een overschot door
missies (+Frontenac). Jammer dat princes Myciena ineens verdwenen
is en iemand anders haar plaats in heeft genomen. Naja zal wel aan
dat culturele thema stijl liggen.:)

Wauw een nieuw designe voor de kampioen. Ziet er geweldig uit.:D
ATkampioen.png

Ik heb verdedigend leger afgeschermd. Vandaar die zwarte balk.;)
Inno heeft er echt iets geweldigs van gemaakt.:D Veel detailles op het slagveld, gave kampioen, wonderbaarlijk
is dit. Het is nog ''maar'' het 1e deel. Helaas wel wat veel complicaties, als dit tp helemaal klaar is zal het vast
een geweldig tijdperk zijn, misschien zelfs een kroonjuweel in de TT, Prachtig tp om over te stappen van tijdreis
naar culturele wereldreis.
 

DeletedUser6792

Guest
Als je wat dia's spendeert aan ontdekken op de kaart en dan de boel verovert al vechtend krijg je wel goedjes? Kreeg net een boel nanodraad (met die opdrachten om x-hoeveelheid hamertjes bij elkaar te sparen)
 

Mr.Quib

Actief lid
Over het nieuwe GvG continent: dacht dat dit voor alle tijdperken was, maar zie in de NPC sectoren allemaal Toekomst eenheden. Is het afhankelijk van je eigen tijdperk wat je daar tegenkomt?
 

DeletedUser4100

Guest
Over het nieuwe GvG continent: dacht dat dit voor alle tijdperken was, maar zie in de NPC sectoren allemaal Toekomst eenheden. Is het afhankelijk van je eigen tijdperk wat je daar tegenkomt?
Nee, GvG algemeen npc's zijn standaard uit toekomst. Als een gilde een sec. heeft verovert en daar andere eenheden
inzet en weer vrij geeft is dat natuurlijk iets anders.;)
 

DeletedUser4100

Guest
Als je wat dia's spendeert aan ontdekken op de kaart en dan de boel verovert al vechtend krijg je wel goedjes? Kreeg net een boel nanodraad (met die opdrachten om x-hoeveelheid hamertjes bij elkaar te sparen)
Als je de goederenbonus bedoeld, ik moet je teleurstellen.
ATkaart.png

Even spoiler, anders is het wel erg veel scrollen.
 

JeanP

Lid
het einde van FOE is nabij
de makers hebben alle gratis features weggenomen voor uitbreidingen en dergelijke
alles zal nu draaien om geld (diamanten in grote getallen)
 

DeletedUser6792

Guest
Als je de goederenbonus bedoeld, ik moet je teleurstellen.
Nee bedoelde gratis goedjes.

Conclusie kan in ieder geval zijn dat de GG's een veel te grote invloed hebben. Knakkertjes met een CF zijn zo door dit level heen.

Maar ja, klagen bij support helpt niet. Die vertellen je dan doodleuk dat als iemand zijn best doet arc hoog te krijgen daar best iets tegenover mag staan... de FP zijn zo'n beetje gratis met een hoge arc (als je het met een groepje goed inricht en bijv. een vierde of vijfde persoon erbij zoekt van wie de betreffende wereld niet de hoofdwereld is en die beloond wordt op zijn eigen hoofdwereld met jou als donateur in bijv. Arc.) maar dat willen ze niet inzien.

En Dj Jean: we zijn er nog niet he.. vwb het tijdperk. Geen idee wat er komen gaat nog, maar t is niet gezegd dat wat jij mist nog niet gaat komen.
 

DeletedUser10433

Guest
Het tijdperk ziet er leuk uit, jammer dat ik er nog lang niet ben. Is echt iets om
naar uit te kijken. Ik zag ook een leuk filmpje van die Arctische Toekomst:
Mysterieus dat nieuwe materiaal waar je je schepen op af stuurt. Dus een soort
expeditie. Het tijdperk bestaat dus uit wel 4 delen, hopelijk duren die andere 3
niet zolang. Want is best interessant. Die kaart en dat slagveld zien er ook goed
uit. Kan al haast niet wachten tot ik zover ben...
Haha die nieuwe kampioen lijkt wel op een ruimteschip.:p
 

DeletedUser4100

Guest
het einde van FOE is nabij
de makers hebben alle gratis features weggenomen voor uitbreidingen en dergelijke
alles zal nu draaien om geld (diamanten in grote getallen)
Arctische oogst levert een munten uitbreiding op.
Nee bedoelde gratis goedjes.

Conclusie kan in ieder geval zijn dat de GG's een veel te grote invloed hebben. Knakkertjes met een CF zijn zo door dit level heen.

Maar ja, klagen bij support helpt niet. Die vertellen je dan doodleuk dat als iemand zijn best doet arc hoog te krijgen daar best iets tegenover mag staan... de FP zijn zo'n beetje gratis met een hoge arc (als je het met een groepje goed inricht en bijv. een vierde of vijfde persoon erbij zoekt van wie de betreffende wereld niet de hoofdwereld is en die beloond wordt op zijn eigen hoofdwereld met jou als donateur in bijv. Arc.) maar dat willen ze niet inzien.

En Dj Jean: we zijn er nog niet he.. vwb het tijdperk. Geen idee wat er komen gaat nog, maar t is niet gezegd dat wat jij mist nog niet gaat komen.
Zelfs zonder een (hoge) arc kan je makkelijk een heel tijdperk rond krijgen met fp pakketten. Zo was er
op dag 1 van progressieve tijdperk iemand (met behulp van diamanten) meteen door het tijdperk gegaan.
Zelfs zonder een mega Frontenac tikt het al mooi aan.:) Met lvl 10 al mooie buit van 250 bioplastic, dus
begin voorraad al begonnen. Valt mij wel op dat het best veel goederen zijn, tov andere tp's. Daarin kreeg
ik meer 30-45 goederen. Zonet van een missie 145 goederen gekregen.
 

DeletedUser6792

Guest
Wat moet je met die Arctic goederen in gildekas? Of komt daar ook nog iets voor? Op alle tijdperk kaart heb je medailles nodig...

Lol... mijn grapje is weggepoetst.. tjemig, kunnen ook weinig hebben hier op t forum..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Momenteel kan je inderdaad nog niets met de goederen in de gildekas, daar zal binnenkort echter functionaliteit voor worden toegevoegd.
 
Na wikken en wegen, heb ik besloten om in de toekomst te blijven hangen. Doorgaan naar het volgende tijdperk kan altijd nog, terug gaan is onmogelijk.
 

DeletedUser4100

Guest
Nee bedoelde gratis goedjes.

Conclusie kan in ieder geval zijn dat de GG's een veel te grote invloed hebben. Knakkertjes met een CF zijn zo door dit level heen.

Maar ja, klagen bij support helpt niet. Die vertellen je dan doodleuk dat als iemand zijn best doet arc hoog te krijgen daar best iets tegenover mag staan... de FP zijn zo'n beetje gratis met een hoge arc (als je het met een groepje goed inricht en bijv. een vierde of vijfde persoon erbij zoekt van wie de betreffende wereld niet de hoofdwereld is en die beloond wordt op zijn eigen hoofdwereld met jou als donateur in bijv. Arc.) maar dat willen ze niet inzien.

En Dj Jean: we zijn er nog niet he.. vwb het tijdperk. Geen idee wat er komen gaat nog, maar t is niet gezegd dat wat jij mist nog niet gaat komen.
Arctic Horzion (provincie in het midden) geeft wel wat goedjes. Twintig stuks van elk soort,
op de kaart die ik van iemand van beta kreeg stond er goederenbonus, maar bleek dus buit
te zijn.
 

DeletedUser7483

Guest
Je krijgt op de voorlaatste provincie een 4e goederenbonus.
 
Bovenaan