Schatten zoektocht

DeletedUser

Guest
Schatten zoektocht, een leuke extra feature. Maar waarom is die niet beschikbaar in de mobiele app?

Zowat alles kan worden geïmplementeerd, waarom dit dan niet? zou het een stuk makkelijker maken om regelmatig voordeel ervan te hebben.

Of stel ik nu een vraag die al tig keer gesteld is? heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam dit niet tegen. :eek:
 

DeletedUser275

Guest
Ik denk het ook. Deze wordt verplaatst naar het vragen forum.

Er zijn nog heel wat dingen die niet kunnen in de app.
 

DeletedUser

Guest
zou wel prettig zijn als het kon, bedoel de events kunnen wel erin, hoe moeilijk moet het voor de makers zijn om de schattenzoektocht erin te zetten?
 

Joey-the-king

Actief lid
zou wel prettig zijn als het kon, bedoel de events kunnen wel erin, hoe moeilijk moet het voor de makers zijn om de schattenzoektocht erin te zetten?

Heel moeilijk en heel makkelijk.
Schattenzoektocht is minder belangrijk dan gildes, dus denk dat ze zich er nog niet mee bezig houden omdat ze eerst belangrijke dingen er in willen krijgen.
 

DeletedUser10453

Guest
Ik vind het eigenlijk niet correct dat je mogelijkheden in het spel afhangt van het platform waarop je het spel speelt en ik snap ook niet waarom de mobile interface er zo anders uit moet zien dan de browser versie; ik verbaas me er al erover sinds ik met dit spel ben begonnen.
Als je het op mobiel zo anders vorm geeft zul je het spel haast opnieuw moeten ontwerpen lijkt mij.
Ik ga er heus wel vanuit dat overal aan gewerkt wordt maar aan de andere kant zou het toch wel zo eerlijk zijn als het spel voor iedereen hetzelfde is, niet iedereen die op android speelt heeft het geld ook een pc aan te schaffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het eigenlijk niet correct dat je mogelijkheden in het spel afhangt van het platform waarop je het spel speelt en ik snap ook niet waarom de mobile interface er zo anders uit moet zien dan de browser versie; ik verbaas me er al erover sinds ik met dit spel ben begonnen.
Als je het op mobiel zo anders vorm geeft zul je het spel haast opnieuw moeten ontwerpen lijkt mij.
Ik ga er heus wel vanuit dat overal aan gewerkt wordt maar aan de andere kant zou het toch wel zo eerlijk zijn als het spel voor iedereen hetzelfde is, niet iedereen die op android speelt heeft het geld ook een pc aan te schaffen.

Je bedoelt dat niet iedereen die het spel op de pc heeft ook het geld heeft om een tablet aan te schaffen.

Het spel is er al sinds mei 2012 voor de pc en pas sinds maart 2015 is het beschikbaar voor de Android.
 

DeletedUser10453

Guest
Nee, net anders om, ik ben vorig jaar begin-november in het spel gestapt op android. Ik had toen geen PC. Met een andere speler heb rond de jaarwisseling een gilde uit de grond gestampt en in die zelfde periode heb ik toen weer eens een laptop aangeschaft.
(Je moet weten, ik stam nog uit het 8bit tijdperk: Acorn Atom/BBC, Apple][, C64 enz, later een Amiga gehad, dan wel en dan weer niet een pc; ik bedoel soms heb ik wat, soms niet)
Op het verhaal terug komend; toen ik op pc ging spelen werd ik met een aantal mogelijkheden verrast waarvan ik op android geen weten had. Ik heb toen mijn gilde maat bv. vriendenlijsten aangevoerd omdat zij daar niet bij kon omdat zij ook op android speelde en er simpel weg geen andere spelers dan je buren zijn als je ze niet kent. (het globaal-menu bestaat op android helemaal niet) Zo als ik al zei, sommige onder ons zullen het op een telefoon of zo moeten spelen om dat ze simpelweg niets anders hebben of kunnen betalen. Ik krijg er een beetje het zo'n gevoel van "Om dat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne" . De spel mogelijkheden zouden domweg voor iedereen gelijk moeten zijn, ongeacht het platform en kom er nou niet mee aan dat er ook mensen "zonder platform" zijn want het is al erg genoeg dat de één wel wat (kansen) heeft/krijgt en de ander niet (in een maatschappij die zich zelf beschaafd noemt).
Verder niets dan complimenten voor een heel leuk spel dat ook zonder geld heel goed is te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan