Duplicaat trage Foe

ThaMartin

Actief lid
het grootste probleem is dat alles om 20:00 uur erg traag wordt verder eigenlijk geen last na 21:00 uur loopt het weer gewoon

Oké maar is het nog steeds zo extreem als aanvankelijk in het begin van dit topic of zijn het de bekende performanceproblemen rondom de dagelijkse berekening?
 

midas89

Actief lid
Om 20.00 uur is het drama. Na elk GvG-gevecht op dat tijdstip moet je vernieuwen ongeveer.
Maar over de hele dag geldt ook dat als ik buren aanval, dat de legers in het gevecht niet laden. Dat duurt een jaar. Dan klik ik maar op auto-vechten om er vanaf te zijn, maar dan kan ik soms ook nog een minuut op de 'resultaten' knop wachten. En uiteraard laadt het dorp van de buurman ook niet na het gevecht. Dit is dus ongeacht het tijdstip van de dag. Het is bijna geen doen zo :(
 

DeletedUser9703

Guest
@midas89
Als leger niet laadt, dan refreshen. Laadscherm blijft dan op ca 68% steken (dat duurt denk ik een half jaar). Het laadscherm dan ook refreshen. 2e keer loopt ie wel door.
Terug in het spel komt er een popup met de vraag of je gevecht door wilt zetten. Dat doe je uiteraard. Zodra legers geladen zijn kan je dan ook het berichtenscherm weg klikken.
Als het leger geladen is dan zie je de beginstand. De computer zal nu alle stappen die al gedaan zijn overnieuw doen. Dus niet schrikken als je eigen poppen vanzelf bewegen. Dit stopt vanzelf en je kan het gevecht voorzetten.

Het is een hoop werk. Maar je moet toch wat om tussen alle bugs, crashes en vastlopers door nog een beetje te kunnen spelen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Oké maar is het nog steeds zo extreem als aanvankelijk in het begin van dit topic of zijn het de bekende performanceproblemen rondom de dagelijkse berekening?
Laatste weken laadt alles trager, de hele dag. Steden van buren of gildeleden laden soms maar half of helemaal niet.
Rond 20.00 is het rondweg rampzalig, maar dat is inmiddels wel bekend ;)
 

DeletedUser3976

Guest

ThaMartin

Actief lid
Hoi @BaseHaze : Klopt, dat is het stukje wat ik hier wil bevestigen, daarom ook het doorvragen. Die performanceproblemen zijn inderdaad bekend en die blijven we ook aankaarten maar ik wilde even zeker weten dat het inderdaad om hetzelfde ging. Ik zal dit topic nu archiveren maar weet dat we op de hoogte zijn van de ernst hiervan en dit ook blijven aangeven.
 

DeletedUser4527

Guest
heb vandaag tot 2 keer toe gehad dat ik op wereld a bij het inladen bleef die steken op 68% , moest refreshen wilde niet verder...
 

DeletedUser9703

Guest
Het wordt steeds erger. Sinds kort werken een aantal van de oranje knoppen linksonder niet meer nadat ik iets op de continentkaart heb gedaan. Zijn er meerderen die daar last van hebben?
 

DeletedUser4527

Guest
Het wordt steeds erger. Sinds kort werken een aantal van de oranje knoppen linksonder niet meer nadat ik iets op de continentkaart heb gedaan. Zijn er meerderen die daar last van hebben?

ja had ik net dus op c , kwam niet meer van de gvg kaart af , toen het eindelijk wel lukte was mijn menu weg , en moest ik alsnog refreshen
 

DeletedUser3976

Guest
Yeaaahhh!!!

FoE werkt weer als vanouds op Chrome. :)

Bassie is weer blij!! ;)
 
Bovenaan