Meer vrienden is meer hulp en blauwdrukken

DeletedUser9558

Guest
Friend request

Voeg mij maar toe! Hoe meer vrienden, hoe meer... blauwdrukken ;)

Gundross
 

DeletedUser

Guest
Goed initiatief dit.
Iedereen mag mij ook wel toevoegen als vriend.

Groetjes,
Merev
 

DeletedUser5756

Guest
Iedereen kan mij ook toevoegen voor vv. ik doe iedere dag een M/O ronde
 

DeletedUser6385

Guest
Heb opruiming in mijn vriendenlijst gehouden met het oog op het nieuwe tijdperk. Als er Morgen spelers zijn die nog VV'tjes kunnen versturen dan ontvang ik die graag.
 

DeletedUser9927

Guest
Goed initiatief! Zit pas in koloniaal tijdperk, maar wie mij wil toevoegen is welkom!
gr. Falles the Great
 

DeletedUser9921

Guest
ik ben welliswaar pas net begonnen maar zou er graag wat vrienden bij willen hebben. Dus wie wil, voeg mij maar toe!

gr, Bolleke
 

DeletedUser9532

Guest
ik wil altijd meer bd's dus doe ook dagelijks M/O kan alleen geen vv meer sturen maar wel ontvangen dus alle verzoeken zijn welkom :)
 

DeletedUser5800

Guest
Vrienden lijstje weer opgeschoond en op zoek naar mensen die ook in Toekomst zitten voor m/o en ruilen van goederen.
grtz rickyboi
 

DeletedUser9833

Guest
Ook ik kan altijd extra blauwdrukken gebruiken :)

Ik ben een relatief nieuwe speler (eind lage middeleeuwen), doe dagelijks M/O en ben niet te beroerd om te helpen bij het opwaarderen van GG's met wat FP's.

Verzoeken van harte welkom (en ik zal zelf dit forum ook doorvlooien om andere spelers uit te nodigen)! Spelersnaam: Simathlen-Ji
 

DeletedUser10147

Guest
Dit vind ik ook een heel goed plan jongens!
Bij deze het verzoek om mij ook toe te voegen Hurin Thalion

Bedankt!
 

DeletedUser9532

Guest
ik wil altijd meer bd's dus doe ook dagelijks M/O kan alleen geen vv meer sturen maar wel ontvangen dus alle verzoeken zijn welkom
 

DeletedUser10185

Guest
Jullie mogen mij uitnodigen om vriend te worden. Speel dagelijks!!!!!
 

DeletedUser4527

Guest
ik ben er nog steeds , kan niks meer verzenden , maar ontvangen kan ik wel :)
 
Bovenaan