De nieuwste activiteit van Ziburan

  • Ziburan
    Ziburan reageerde op topic Fp balk meer dan 100 fp.
    Kijk, ik sta op exact 1000 fp, zoals foe helper zegt, Volgens het spel zelf sta ik op 100 want de derde nul valt eraf.
    • 1000 fp.png
  • Ziburan
    Totaal niet nodig want je ziet die oude eenheden niet, gewoon 1 tp kiezen in de dropdown en al je oude eenheden zijn automagisch weg.
  • Ziburan
    Ziburan reageerde op topic GG's upgraden.
    Sterrenkijker level 80 geeft 147 goederen, 1 hemels podium in toekomst geeft 125. Verhoudingen zijn nogal scheef. Ik ken er eentje in...
  • Ziburan
    Ziburan reageerde op topic Uitbreiding.
    Die fragmenten zijn er al hoor, je loopt achter, dat zijn de QI medailles. Je kunt ze alleen nog niet uitgeven. En ik heb ook geen idee...
  • Ziburan
    Ziburan reageerde op topic Fp balk meer dan 100 fp.
    Dus Inno krikt de fp opbrengst in je stad enorm op, maar laat de limiet op 100 staan. Lekker outdated. Daarnaast past een getal van meer...
  • Ziburan
    Ziburan reageerde op het bericht van Avitus* in het topic Discussietopic: Quantum Invasies met Leuk Leuk.
    Helemaal mee eens. In je hoofdstad krijg je ook onderstaande. Dus waarom is daar niet voor gekozen? Nu wordt dezelfde melding gedaan...
  • Ziburan
    Je moet al 3x klikken om een gebouw te verwijderen zonder die checkbox, dus wat is dan het probleem? In de culturele nederzettingen kun...
  • Ziburan
    Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?"...
  • Ziburan
    Komt er nog een uitslag?
Bovenaan