Recente inhoud door Zandbak

  1. Zandbak

    Bevestigd mini event op app

    Bug in t nieuwe event. Op de app blijft die een groen vinkje ✅ geven ook al moet je de opdracht nog doen
  2. Zandbak

    Discussietopic: Halloween 2023

    wie verzint die onzin?
  3. Zandbak

    Taalfouten

    er staat dat je goederen van het volgende tijdperk ontvangt in de wedstrijd moet echter het huidige tijdperk zijn!
  4. Zandbak

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    kan je 't nog ingewikkelder maken? De uitleg op het forum hier is ook geen hulp! Je hebt een handleiding nodig om de handleiding te begrijpen
  5. Zandbak

    Discussietopic video advertenties

    voorlopig nog geen ads op G;)
  6. Zandbak

    Discussietopic: Nieuwe wereld - Greifental

    pff stress zeg zo'n nieuwe wereld
  7. Zandbak

    Geen Bug foutje in draaien rad

    is inderdaad geen bug, het kruisje slaat op het al innen van de spaarpot, is gewoon weer verwarrend.
  8. Zandbak

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Je kan blijven vasthouden aan je zotgedraaide deuntje maar gelijk heb je niet! Al hetgeen je nu aanhaalt, heb ik al uitgelegd in mijn eerste reactie. 200 is nog geen 40 per wereld, da's peanuts. Wat ik ermee ophaal, staat er al. Een GG op level krijgen, ow ja, heb je fp nodig, eventgebouwen die...
  9. Zandbak

    Geen Bug foutje in draaien rad

    tijdens draaien rad win je zo'n spaarpotding (een handelaarsselectiekit), draai je nog eens kom je opnieuw op hetzelfde spaarpotding (die leeg staat) en win je opnieuw een handelaarskit. Je wint dus een prijs een 2de maal op een leeg vakje? dit betekent een extra beurt in het spelen naar de...
  10. Zandbak

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    gewoon met foehulp de diaz lokaliseren (via productieoverzicht, knop diamanten) en dan volg ik ook opnieuw foehulp voor de meeste opbrengst BMW, start automatisch op na innen BMW.
  11. Zandbak

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    @DarthRonin je kan niet meer verkeerd zijn dan wat je hier stipuleert: BMW is het meest lucratieve GG dat er is in Foe. Het verdubbelt alles, zelfs wensputten en jeugdfonteinen en je harkt zo de diaz op je farmwerelden met de 100-en binnen. PLus: met een paar leuke eventgebouwen, verdubbel je...
  12. Zandbak

    Discussietopic video advertenties

    innogames is Foe gewoon aan t verkloten, zo simpel is het Leones, (krijg ik nu weer een opmerking en verwittiging omdat ik gewoon de frustratie verkondig?)
  13. Zandbak

    Discussietopic Fauna Evenement 2022

    die candycrush is verschrikkelijk!
  14. Zandbak

    Discussietopic: Voetbalbeker 2022

    Eigenlijk een heel dom event: als je op dag 1 geen goede dagprijs krijgt en niet kan/wil spelen, is het event al gespeeld en kan je nooit meer inhalen. Dus alles hangt ervan af of je in het begin een fatsoenlijke prijs krijgt en speelt.
  15. Zandbak

    Gefeliciteerd FoE!

    je kan beter niks voorzien van cadeau dan het zo verkeerd presenteren: heb er geen z&k aan want op de verkeerde wereld!
Bovenaan