Recente inhoud door Xirri

  1. Xirri

    Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Die timer heb ik dus over het hoofd gezien
  2. Xirri

    Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Ik was lekker bezig en vanochtend is opeens de rivaal verdwenen. 4 half afgemaakte opdrachten dus en waarom ie nou weg is?
  3. Xirri

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Nou zit ik pas ik Venus, maar die goederen die je nodig gaat hebben om die nieuwe grote gebouwen te levelen wordt straks wel een probleem als er niks wordt gedaan aan de belabberde manier waarop je kan handelen. Ik heb nu zeewier nodig en het staat gewoon niet op de markt. Aanbieding plaatsen...
  4. Xirri

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Spelletje is wel leuk, maar zit echt een groot geluk element in. Soms verschijnen er zelfs geen pootjes en als ze verschijnen moet je ze maar naar beneden zien te krijgen. Ik ga het zo niet halen en dan vraag ik me toch af: Wat moet ik met een extra level 1 gebouw? Wat moet ik met 2 extra...
  5. Xirri

    Aanval van buur uit veel hogere era.

    Ik word nu ook geregeld aangevallen door mijn buurtjes die allemaal in Venus zitten terwijl ik nog in SAAB zit. De helft van mijn buren zit in Venus en 3 zelfs in Jupiter-Maan. En ik word dus iedere dag een keer geplunderd, maar kan niet zeggen dat het veel pijn doet. Houd genoeg over, maar je...
  6. Xirri

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Ik vind het best leuk eigenlijk. Beetje puzzelen. Bord leeg spelen gaat veel te veel energie kosten. Ik verzamel sleutels en dan pas gebruiken als de daily naar mijn zin is. En onthoud dat het nooit meer dan 3 sleutels word. Als je dus al iets hebt waar je 3 sleutels voor krijgt, moet je dat...
  7. Xirri

    Boom van Stilte/Vitaliteit/Geduld

    Je kunt ze langs een groter gebouw zetten en dan heb je maar 1 stukje weg nodig voor dat grote gebouw.
  8. Xirri

    omwisselen bemanning

    Thx, weet ik dat ook weer. Kwestie van beetje geluk of beetje pech hebben dus.
  9. Xirri

    omwisselen bemanning

    Ik merk dat ik geregeld bij het omwisselen van bemanning gewoon dezelfde bemanning weer terug krijg. Hooguit van plekje gewisseld. Is dat een bug of gewoon de bedoeling? Heeft iedereen dat?
  10. Xirri

    Grotere beloningen in de antiquair

    Tis lang wachten voor er iets fatsoenlijks langskomt. Hoe weet je eigenlijk of iets wat je graag zou willen nog een keer langs gaat komen? Net die ene upgrade van een eventgebouw waar je op zit te wachten. Veilingen verlies ik meestal en niet vanwege de munten, maar omdat de ander sneller is.
  11. Xirri

    ongeraffineerde goederen vraagje

    Dan weet ik meteen dat ik niet veel moet investeren in GG voor de goederen. Dank je
  12. Xirri

    Discussietopic herfstevenement 2022

    Op F heb ik m net niet en op A net wel. Leerlingdivisie was 189+ en ik had net 189
  13. Xirri

    ongeraffineerde goederen vraagje

    Heb je eigenlijk nog wat aan ongeraffineerde goederen als je in het ruimtetijdperk zit? Ik heb gezien dat je voor je techtree alleen nog maar goederen van je eigen tijdperk en het vorige nodig hebt. Met alle goederen die je uit eventgebouwen krijgt, heb je dan nog wat aan die ongeraffineerde...
  14. Xirri

    Verandering gilde stijd

    Grotere gildes stromen de goederen binnen en ze betalen net zoveel voor een belegeringskamp als een klein gilde. Dus dan sta je als klein gilde al meteen met 0-1 achter. Ergens is het een en ander uit balans, dus dat ze bezig zijn om daar meer balans in te brengen is wel logisch.
  15. Xirri

    Promethium voorbij arctisch

    Dank je, maar gelukkig red ik het nu aardig met de goederen nu ik nog in Arctisch zit. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeg ik maar en ja iedereen rent zo vlug mogelijk door Arctisch en Oceanisch en ik zal daar geen uitzondering op zijn.
Bovenaan