Recente inhoud door Wildstorter

  1. zwarte diamant

    Maar om daar nou een hele kolonie uit Kerkrade voor te introduceren gaat wat ver.
  2. fp in inventaris kunnen opslaan

    Dat is nu juist het hele punt, dat je ze uit blijft geven.
  3. zwarte diamant

    Ik denk niet dat de wereldwijd honderdduizenden spelers zitten te wachten op jouw verleden. Denk dat het, omdat het niet alleen Nederland betreft, een te kleine impact op de geschiedenis heeft om daar een onderdeel op te kunnen ontwerpen. En nog een winkel?? Die taveerne was 1 ding, toen kwam...
  4. Discussietopic: Forge Plus

    Dat is wel een lang woord... Zal straks eens kijken wat het gaat kosten en op kan leveren.
  5. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Nou, een half jaar bezig met dat systeem. Tot nu toe 153.959 punten binnen gehaald (zonder aankopen) wat goed is voor level 9. 20 FP, 25 Goederen uit het huidige tijdperk, 15 Goederen uit het vorige tijdperk en 25% bonus op je aanval als voornaamste eigenschappen. Voor iets wat geen ruimte...
  6. Gildestrijdperken - nieuwe functie om gevechten gemakkelijker te coördineren

    Nadelen: de kunst van goed leiderschap en teamprestatie van een gilde verliest aan kracht. Juist dat aspect binnen je gilde op orde hebben is een kunst, kost tijd en moeite en moet je constant onderhouden. Dat niet ieder gilde dit zomaar kan beschrijf je zelf in je vraag. Om dit zoveel mogelijk...
  7. Discussietopic: Forge of Empires - 10e Verjaardag!

    Denk dat die wensput niet zo vaak meer voorbij gaat komen. Aangezien er ineens hele grote dia farms ontstaan zijn waardoor de verkopen uitblijven. Wellicht dat ze zelfs spijt hebben dat ze de wensput (en ook de krimpkit) voorheen te regelmatig voorbij lieten komen ;-) Net nog even gekeken naar...
  8. Discussietopic: Forge of Empires - 10e Verjaardag!

    Heeft er iemand een idee wat jij bedoeld? Het event is nog niet eens begonnen, hoe moet je dan aan bonussen kome ?
  9. Discussietopic: Forge of Empires - 10e Verjaardag!

    Leuke prijzen te winnen. Helaas staan ze niet heel erg boven de rest zoals bijvoorbeeld de Yggdrasil uit de Vikingen nederzetting. Dus deze zal ik waarschijnlijk plaatsen en op redelijk korte termijn gaat deze ook weer uit mijn stad verdwijnen. Had liever iets gezien waar je een jaar of 5 tot 10...
  10. Discussie Ban Rusland ook van Foe

    Snel nog even wat dia kopen nu het nog kan. Van mij mag iedereen er wat van vinden, zelf ben ik van mening dat een bedrijf wat games maakt niet verantwoordelijk is voor het starten, in stand houden of stoppen van een oorlog.
  11. Upgrade aan heldenpilaar

    Voor sommige gebouwen (kennisaltaar, terrasboerderij etc.) is later een upgrade naar niveau 2 gekomen. Voor event gebouwen welke uit meerdere upgrades bestaan heb ik nog niets gezien. Sommige heb je dan weer wel meer aan als je een aantal tijdperken verder bent omdat de bonus dan ook stijgt. En...
  12. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Wel 1 geluk, mocht je per ongeluk na lange tijd toch op level 19 (van 3,708,400 punten) uitkomen dan weet je dat je daar de komende 4,5 jaar niet naar om hoeft te kijken want je gaat geen niveau omhoog xD
  13. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Heel fijn, als je jezelf goed inzet dan haal je ongeveer 300.000 punten in een jaar binnen. Level 15 was al 1.039.500 oftewel zo'n 3,5 jaar ermee bezig zijn om te behalen. Dan nu level 20 van 5,065,500 punten. Dat is dan maar 16,8 jaar om te behalen... En het kopen van dia met 500 punten schiet...
  14. Promethium

    Zelf geprobeerd te rushen naar Mars vanuit de Toekomst en dit was het resultaat: 4 weken AT 8 weken OT 2 weken VT Dan weet je wat er mogelijk is om het ineens te doen. Uiteraard kun je VT in 10 minuten doen als je langer in OT blijft hangen alleen word het dan 10 weken OT en 0 weken VT = net...
  15. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Kan het zijn dat dit aangepast is? Heb er niets over voorbij zien komen.
Bovenaan