Recente inhoud door Trebuchet42

  1. Trebuchet42

    GS wederom waardeloze indeling.

    Ik denk ook dat het met afstand de beste oplossing zou zijn om het plafond van de DPs af te halen. De andere suggestie heb ik genoemd om aan te geven dat er nog alternatieven zijn als Inno vast wil houden aan dat suffe plafond van 1000 DPs. Voor elk DP die een gilde nu heeft komt er 18 prestige...
  2. Trebuchet42

    GS wederom waardeloze indeling.

    hoe bedoel je dat mensen uit opleidingsgilden niet bij jullie op komen dagen? Dan ben je als gilde dus blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg. En zo vreemd is dat toch niet, dat spelers met ambitie elkaar opzoeken? Om samen te werken en samen te groeien en dus ook samen te meppen tegen andere...
  3. Trebuchet42

    GS wederom waardeloze indeling.

    En de oplossing is zo eenvoudig en voor de hand liggend: haal het malle plafond van de 1000 DPs af. Laat gilden lekker doorgroeien, dan komen de sterksten altijd bij elkaar. Iedereen blij. En ja, dan telt GS wat zwaarder mee in het bepalen van de gilderanglijst, dan kunnen we die ook weer een...
  4. Trebuchet42

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Na elk gevecht kan ik 2 tot 6 units wisselen omdat ze anders het volgende gevecht niet overleven ipv doormeppen als vanouds. Dus ik zit meer te wisselen dan een kind van 6 tot 8 jaar (en om die vast uit te leggen: dan begint het wisselen van melkgebit). Het zal heus bewust gedaan zijn dat er...
  5. Trebuchet42

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    na een paar meprondes in GSP vandaag is de volgende conclusie wel te trekken: Met de komst van de euro verdween het wisselen, met de komst van Spage Age Titan heeft Inno het wisselen weer geheel teruggebracht.
  6. Trebuchet42

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Het is natuurlijk ook gewoon mogelijk om de blauwe schilden en zwaarden af te schaffen. Na een lange periode waarin we gebouwen konden winnen die vooral rode zwaarden geven en later de toevoeging van de rode schilden, in combinatie met de introductie van GS waarin we daadwerkelijk nut hadden van...
Bovenaan