Recente inhoud door Teeny

  1. 2-Factor Authenticatie

    Ik ben eigenlijk aangenaam verrast dat genoeg mensen hier toch iets degelijks weten van encryptie en hashing :) In ieder geval, hoe meer toepassingen ervoor hoe beter, als je eenmaal het systeem verwerkt in het spel kan je het gebruiken zoals je wil :)
  2. 2-Factor Authenticatie

    Snap ik, daarom dat het ook optioneel zou moeten blijven, dan is het gewoon een extra iets wat enkel voordeel heeft :) Bedankt voor je input, maar daarmee herhaal ik nogmaals dat dit optioneel zou moeten kunnen, geen verplichting op spelers uiteraard. Ik bespaar me vaak graag de moeite om door...
  3. 2-Factor Authenticatie

    Het ging niet over geld, het gaat over algemeen je account veilig houden. Als je ietwat kon lezen begreep je wat mijn punt was. Jou probleem is dat je gewoon wat sleutelwoorden leest en je eigen interpretatie van een onderwerp maakt, en dat is gewoon simpelweg, en sorry, dom. Een makkelijk te...
  4. 2-Factor Authenticatie

    Ongelofelijk hoe dwars jij kan liggen voor iets basic als dit. En even extra, het is niet omdat we op het NL forum zitten, dat het spel enkele duizenden spelers heeft. Forge of Empires heeft ongeveer 300 000 actieve spelers, waarvan 25 000 in NL. Dus ja, druk genoeg. Jij doet met je account wat...
  5. 2-Factor Authenticatie

    Wat bazel jij toch allemaal man? Wat spreek jij nou over staatsgeheimen achterlaten op een spel? Serieus? Ik stel enkel voor om 2FA beschikbaar te kunnen krijgen op een account zodat het minder gemakkelijk is voor mensen om je account te hacken. Hoe dens kan je zijn om zoiets niet te zien? Het...
  6. 2-Factor Authenticatie

    Wat een vergelijking is dat nou weer. Ik neem je mening niet af, maar het is niet mijn schuld dat je niet begrijpt hoe essentieel internet security is. Jij mag spelen met je gegevens hoe je wil, mensen horen simpelweg de mogelijkheid te hebben voor een extra laag op hun account te hebben. Als...
  7. 2-Factor Authenticatie

    Ik denk niet dat je het punt van 2FA begrijpt dan, dat ik geld aan dit spel uitgeef staat er in principe los van. 2FA is geen verpliching, dat is iets wat je zelf kiest om aan te zetten voor je account om je extra beveiliging te bieden. Het schokt mij dat deze feature simpelweg niet aanwezig is...
  8. 2-Factor Authenticatie

    Dag allemaal, Net hiervoor een mailtje gestuurd naar support om te vragen of dit ooit ging komen maar ze lieten me weten dat hier geen plannen voor zijn. Toch best wel schokkend dat een spel waar je veel geld in kan steken geen mogelijkheid heeft om 2FA op een account te zetten. Even ter...
Bovenaan