Recente inhoud door Suske1961

  1. Suske1961

    dat was reeds gebeurt , alvast bedankt voor je antwoord fijne dag daar, groetjes suske

    dat was reeds gebeurt , alvast bedankt voor je antwoord fijne dag daar, groetjes suske
  2. Suske1961

    Kan er me iemand iets meer vertellen over Huwawei vanaf 4 december , kan je dan niet meer op je...

    Kan er me iemand iets meer vertellen over Huwawei vanaf 4 december , kan je dan niet meer op je gsm spelen ?
  3. Suske1961

    Druïdtempel

    Wat kan de Druïdtempel tempel en hoe groot is hij eigenlijk en wat is de upgrade ?
  4. Suske1961

    Winterevenement 2020

    als je 9 rendieren hebt gevonden , kan je dan alleen de beloningen verkrijgen als je met diamanten betaald ? of is er nog een andere mogelijkheid ?
  5. Suske1961

    Galatatoren

    zoek iemand van je buren die deze heeft staan en zo kan je forgepunten erin stoppen en zo krijg je de eerste blauwdrukken heb er ondertussen al 4
  6. Suske1961

    Sinterklaaswedstrijd

    6 December , een datum dat we allen kennen , voor de allerkleinste is het toch wel wennen. Die goede brave , lieve Sint , de vriend van ieder kind ! Lieve Sint , we zijn allemaal heel braaf , zo'n zak vol diamanten is heel gaaf ! We wachten vol spanning , op onze diamanten lading ! Een...
  7. Suske1961

    inventaris

    Hallo , is er een mogelijkheid dat als je je inventaris opent dat deze nadat je iets genomen hebt , toch open blijft ...je moet hem telkens terug open !
  8. Suske1961

    Vrienden buren

    stuur mij maar een vriendschapsverzoek ...kan het zelf niet omdat ik al te veel vrienden heb ...suske1961
  9. Suske1961

    Stadhuis en kennisaltaar ...

    waarom je in het stadhuis en kennisaltaren ook geen voorraden kunnen krijgen, nu is het alleen munten en Forgepunten .... in het nieuwste tijdperk een groot tekort eraan!
  10. Suske1961

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Asteroïdengordel

    Ik vind het nieuwe tijdperk er echt over , 75 000 000 hamertjes voor 1 vrij te spelen dat heb ik niet eens en zo zijn er 2 ....om nog maar te zwijgen over de Forgepunten ( minstens 400 ) per keer en de goederen 1500 .......en dan die andere goederen zoals dat erts .......ook erover ......dus...
  11. Suske1961

    Wedstrijdpost 4

    puzzel 5 A4
  12. Suske1961

    Wedstrijdpost 4

    puzzel 4 D2
  13. Suske1961

    Wedstrijdpost 4

    puzzel 3 C5
  14. Suske1961

    Wedstrijdpost 4

    puzzel 2 F1
  15. Suske1961

    Wedstrijdpost 4

    F4
Bovenaan