Recente inhoud door Stefan alias Etienne

  1. Oprichter inactief

    Beste FoE-medewerkers, de oprichter van ons Gilde is nu geruime tijd inactief, zodanig dat we overwegen haar uit het Gilde te zetten. Daarbij heb ik 3 vragen; 1) kan je iemand ontslaan die oprichter is? 2) Als die persoon ontslagen wordt, kan die persoon dan terugkomen als Oprichter? 3) Kan...
  2. Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Op Youtube staat een video met een ranglijst van nuttige GG's. Heel grappig, ben het niet overal mee eens, maar ik kan de denkwijze wel begrijpen als je eenmaal een heel hoog level en ver in de tijd speelt. Alcatraz is inderdaad een vrij inefficient gebouw. Heel groot, maar voor dat formaat...
  3. Nieuw Slapende Kampioenen

    Ik gebruik niet altijd de app, maar nu wel. De versie is 1.280.20
  4. Nieuw Slapende Kampioenen

    :-D:-P Ja, ik kijk alleen 's nachts ;-) Inmiddels zijn mijn kampioenenkampen de enige eenhedengebouwen in mijn stad. En om een of andere reden tref ik ze soms zomaar slapend aan, ook als ik uit de Expeditie of Quantum kom, zonder ze te hebben ingezet.
  5. symbolieken die gebruikt worden

    Je hebt 5 verschillende units, ieder met een eigen symbool. Ieder heeft zijn eigen kracht en zwakte Iedere legereenheid heeft zijn eigen kracht en zwakte. Het zwaard toont hoe groot de aanvalskracht is, het schild hoe groot de verdedigingskracht. Het mannetje met de pijl geeft de verplaatsing...
  6. Gebouwen niet te motiveren

    Vanuit mijn stad een paar voorbeelden: het Gouden Planetarium heeft geen motivatie nodig voor zijn productie, behalve als je de hemelse versie hebt, dan is motivatie nodig voor de fragmenten. Zelfde geldt voor de dierenoversteek. Alle ketengebouwen hebben ook geen motivatie nodig om gewoon...
  7. Open spel clash of countries

    266
  8. Open spel Tellen tot 500

    255
  9. Open spel Verander het woord!

    koper
  10. Doorklikken voor informatie

    Op het moment zijn er diverse gebouwen die fragmenten van gebouwen opleveren die fragmenten van een gebouw leveren. Nee, geen typefout. Nu zou ik het fijn vinden om die fragmenten aan te kunnen klikken in gebouw 1, om vervolgens ook te kunnen zien wat gebouw 2 voor gebouw op zal leveren...
  11. Discussietopic Polynesische nederzetting

    Ik vind alle nederzettingen prima, ik speel ze nooit binnen de tijd uit, dus alle tijd van de wereld om stap voor stap verder te komen. Enige waar ik me aan irriteer is al die tempels, daar heb ik niets mee. Heb ik liever een boom, zoals bij de vikingen, of een badhuis zoals bij de Egyptenaren.
  12. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Bij mij is de verhouding vechten/onderhandelen grofweg 1 op 5, ik heb mijn stad er ook op ingericht.
  13. Nieuw Slapende Kampioenen

    Mijn kampioenen zouden telkens slapen, terwijl ik gewoon de beschikking over ze heb. Ze zijn enkel gewond.
  14. Schokkerige grafics

    De stad schud nog steeds regelmatig.
  15. Geen Bug GS uitputting

    Uiteindelijk iets van 15 keer achter elkaar uitputting verhoogd, maar ik heb gelukkig nog e.e.a. kunnen doen. Heb het niet exact bijgehouden, maar vind het wel vreemd.
Bovenaan