Recente inhoud door Smokeyneo

  1. Smokeyneo

    Discussietopic gilde-expeditie wijzigingen

    Denk dat ik iets teveel gesmookt heb vandaag, hahaha! Ik heb er gewoon overheen gelezen dat het upgrade-KITS zijn. Dacht volledig nieuwe gebouwen met een upgrade t.o.v. de oude gebouwen... lekker snugger van me :)
  2. Smokeyneo

    Discussietopic gilde-expeditie wijzigingen

    Gelden de upgrades alleen voor nieuwe gebouwen die je tijdens de GE op N4 speelt en krijgt, of krijgen de betreffende gebouwen die je al in je stad hebt staan ook de upgrade?
  3. Smokeyneo

    Gilde ★ Scorpion Babylon ★ zoekt nieuwe leden!

    ★ Rekrutering voor Scorpion Babylon ★ 11-12-2016 Ben jij een actieve speler, met teamgeest en speel je voor maximale fun? Benader dan Smokeyneo om onze goedlopende en gezellige gilde te joinen! Wij zijn met name op zoek naar...
  4. Smokeyneo

    Discussietopic 1.64

    Goed bezig! Eindelijk spelers uit het gesprek kunnen verwijderen die niet meer in het gilde zitten en nieuwe leden kunnen toevoegen zonder nieuwe mails te moeten maken ;) Now we're talking :D
  5. Smokeyneo

    Discussietopic 1.63

    " De belangrijkste is het kunnen toevoegen/verwijderen van deelnemers in groepsberichten. We hebben voor een later stadium een nog verdere verbetering van die functie op de planning." Goeie zaak! Ben erg benieuwd naar de verdere verbetering van die functie :) Goed bezig!
  6. Smokeyneo

    Discussietopic 1.62

    Ik ben het met Pugzor eens, zou mooi zijn als je iemand kan toevoegen. Wat in mijn ogen ook handig is, is als een oprichter/leider van een gilde ook spelers uit het bericht kan verwijderen. Nu kan je alleen zelf het bericht verlaten. Als een speler om wat voor reden dan ook het gilde verlaat...
Bovenaan