Recente inhoud door Shadow91

  1. Shadow91

    Uitbreiding

    Hallo allemaal. Zou het mss een gedacht zijn om fragmenten te maken voor grond, we krijgen zoveel fragmenten van gebouwen, enzo.... maar je moet er de plaats voor hebben met al de gebouwen die je kan verzamelen, Groetjes
  2. Shadow91

    Discussietopic 1.270

    Kreeg net weer nieuws van een grote speler die ook wil stoppen, snap niet dat er niet naar wordt geluisterd
  3. Shadow91

    Discussietopic 1.270

    Dat ze ook het spel terug leuk maken, er beginnen steeds meer en meer af te haken, heb al meerdere malen gestuurd naar support, steeds het zelfde antwoord, zelfs ik gaan binnenkort afhaken
  4. Shadow91

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ben jij ook niet van F?
  5. Shadow91

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ik snap er de ballen van
  6. Shadow91

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Idd deed voor de nieuwe GS rond de 10k en als ik eens meer online was was dit meer, nu amper 5k je krijgt soms op 10 gevechten 4 vermoeiengen, echt belachelijk, wat ze moeten doen is die Bk´S duurder maken voor grotere gildes, en meer gevechten doen op een sector bv 600 en dat je max als speler...
  7. Shadow91

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Heb eigenlijk geen spijt dat GVG weg gaat, maar die nieuwe GS is het toch niet, je kan amper iets doen of je gaat omhoog van vermoeiengen, ik hoop dat jullie die snelle vermoeiengen weg laten, voor mij mogen die lange sectoren blijven dat je op een sector meer gevechten moet doen
Bovenaan