Recente inhoud door seriousCasual9

  1. Tijdperktoren gevechten met ongeldige eenheden !?

    Volgens mij hoort zo n gevecht dan bij de Oceaanische Toekomst toren. Zo niet dan begrijp ik het verkeerd.
  2. Tijdperktoren gevechten met ongeldige eenheden !?

    Ik ging de strijd aan met iemand in de Arctische Toekomst toren. Tot mijn verbazing zaten er in zijn leger een paar eenheden uit de Oceanische Toekomst. Dat is toch ongeldig?
  3. zo ver mogelijk tellen begin bij 1

    dat laat ik aan de computer over
  4. [Hulp] FoE Goederen-, Techtree- en GG-overzicht + beheersysteem

    Het kan met sommige Grootse Gebouwen maar dan moet je ze op een vrij hoog level zetten.( zie Bonussen voor grootse gebouwen - Forge of Empires - Wiki NL ). Zoals je daar ziet komen de volgende GG in aanmerking voor medailles productie: Colosseum,(CO) Deal Castle(DC), Gaia-standbeeld(GS), en De...
  5. Open spel Verander het woord!

    sterk
  6. Beschikbaarheid Selectie/Upgrade kits.

    Dank voor dat antwoord. Ik heb niet zo'n zin om een eeuwigheid te wachten op upgrades. Dan liever een paar waar het wel lukte om een hoog level te halen.
  7. Beschikbaarheid Selectie/Upgrade kits.

    Regelmatig wordt mij een Selectie /upgrade kit voorgeschoteld als prijs of bij de antiquair om te kopen of om op te bieden. Nou kost alles wat je bouwt (schaarse) ruimte dus moet de opbrengst per hokje zo hoog mogelijk zijn. Veel van die objecten met meerdere niveaus worden pas rendabel (in mijn...
  8. De Arc in steden die nog voor tijdperk de Toekomst zitten; hoe kan dit?

    Ik zie vaak gg de Arc in een stad die nog lang niet in tijdperk de Toekomst zit. (bijvoorbeeld het Progressieve tijdperk). Ik zit in het Progressieve tijdperk en heb nog niet een blauwdruk van de Arc terwijl ik toch al heel veel blauwdrukken heb gekregen. Hoe is het mogelijk?
  9. Wie is de eigenaar van een vriendentaveerbe ?

    Regelmatig wanneer ik een vriendentaveerbe wil bezoeken krijg ik de boodschap Je bent niet bevriend met de eigenaar van de vriendentaveerne. Hoe kan ik uitzoeken wie dat is?
Bovenaan