Recente inhoud door Sander de pensionado

  1. Sander de pensionado

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Ik handel vanaf de tweede helft van level 2. Vechten is niet zo mijn ding (ik verlies bijna altijd). Ik vind het trouwens meer lijken op geldklopperij, maar ja het moet ergens vandaan komen. Ik vind de prijzen tov hetgene je moet betalen zwak. Ik heb hem net uitgespeeld, maar het kost veel (bij...
  2. Sander de pensionado

    Discussietopic: De Galatatoren

    Galata Tower | Forge of Empires Wiki | Fandom , daar staat de discussie al sinds 11-09-2020. Hier staat ook dat de communicatie slecht is, 09-11-2020: It has been released today on very short notice. But the info about how to obtain blueprints wasn't mentioned at all, which is even less...
  3. Sander de pensionado

    mars continentenkaart loopt af en toe vast

    Misschien helpt het als je Firefox gebruikt. Firefox 71.0 (64-bits) gebruikt minder geheugen. Eeen vastloper heb ik nog niet gehad.
  4. Sander de pensionado

    Wedstrijdpost 2

    de Wolfman
  5. Sander de pensionado

    Lenteloterij 2019

    1955 Mass Danki.
  6. Sander de pensionado

    Valentijnsloterij 2019

    Sisi en Mahatma Ghandi
  7. Sander de pensionado

    Discussietopic Cleopatra missiereeks

    Mooie quest, mooi gedaan. Ga vooral zo door.:)
  8. Sander de pensionado

    Koning voor een dag

    Laat een ieder doen wat hij wil doen. Profiteer hier van, vrijheid is een duur goed. Dus beste koningen en koninginnen "HAVE FUN AND ENJOY YOUR FREEDOM".
  9. Sander de pensionado

    Beperken levels grote gebouwen

    ---------------------------- Dit zou iedereen moeten lezen (nou ja moeten). Ik loop er toevallig tegenaan. Hier staan hele goede dingen in.
  10. Sander de pensionado

    Wereldkaart

    Beter goed gepikt dan niet gevonden.:D
Bovenaan