Recente inhoud door Red Cloud

  1. Red Cloud

    Dominantie in GS

    Geweldige indeling vinden jullie, of niet support? en we zijn al met de vierde dag bezig.
  2. Red Cloud

    Dominantie in GS

    Het zou ook mooi zijn als de sectoren niet langer dan een x aantal minuten vanaf een x aantal gevechten bezet gehouden kunnen worden, De Gildes die dit toch doen worden voor die sector uitgesloten.
  3. Red Cloud

    Dominantie in GS

    Hoe krijg je het als ontwikkelaars voor elkaar om Kleine Gildes, < 25 leden, bij grote Gildes > 60 leden te stoppen? Plezier voor die kleine Gildes is nihil in diamant.
  4. Red Cloud

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Laat maar zitten ik stop met dit ***********
  5. Red Cloud

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    2 rode kisten met 4 sterren????
  6. Red Cloud

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Leg eens uit
  7. Red Cloud

    Diamanten kopen en uitgeven

    Dat is raar en op herhaalmissies afbreken zit wel een limiet, waarom?
  8. Red Cloud

    Diamanten kopen en uitgeven

    Wat is de limiet van diamanten kopen en uitgeven? Met andere woorden hoeveel geld mag ik uitgeven per dag en hoeveel diamanten kan ik besteden per dag?
  9. Red Cloud

    Opgelost Winterevenement

    En weer opgelost
  10. Red Cloud

    Opgelost Winterevenement

    Het is weer hetzelfde als afgelopen maandag Na update winterevenement blijft support logo in beeld, tevens is de antiekboer niet te openen en werkt de rest ook niet meer Schild met zwaarden blijft in beeld
  11. Red Cloud

    Titan goederen

    Kan er voor de "lage" tijdperken geen gebouwen komen die Titan goederen produceren? De lage tijdperken komen, zoals het nu gaat, niet of nauwelijks aan goederen voor de Titan G.G's
  12. Red Cloud

    Opgelost Winterevenement

    En weer opgelost
  13. Red Cloud

    Opgelost Winterevenement

    Na update winterevenement blijt support logo in beeld, tevens is de antiekboer niet te openen en werkt de rest ook niet meer Schild met zwaarden blijft in beeld
  14. Red Cloud

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik kom uit een grote gilde die al lang in diamant speelt, sinds deze afgang of upgrade hoe je het noemen wil, is het een grote aso bende geworden. Wat jij zegt over enkele keren nieuwe gilde opstarten, nooit aan deze mogelijkheid gedacht. Dus op dit punt ben ik het wel met je eens. Voor de...
  15. Red Cloud

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Dat staat zelfs als je de divisie opent "beloning voor eerste plaats" en als je dat dan opent staat er alleen voor diamant. Hoe wil je dit eerlijk noemen? En voor de rest van je verhaal --> je komt er wel achter wat ik bedoel Succes en veel plezier
Bovenaan