Recente inhoud door plderoos

  1. plderoos

    tijdreizen.

    Leuk idee voor het komende tijdperk. Iets buiten ons zonnestelsel want we zitten al op titan. Daarvandaan kun we naar alpha centauri ofzo maar wel met de snelheid van het licht. En als we dat kunnen, kunnen we ook tijdreizen. Alleen terug natuurlijk want de toekomst bestaat nog niet. En dat...
  2. plderoos

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    als je er zelf te bedonderd voor bent wel ja
  3. plderoos

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    nee, daar moet je toch echt je op continentenkaart voor knokken :)
  4. plderoos

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Ik heb een hele partij eventsgebouwen staan, sleemakers enzo. Allemaal naar titan opgegradeerd. Leveren goederen zat :)
  5. plderoos

    onzinnige opdrachten

    of de taveernes zijn al vol, of je zit er nog ... kan ook hè
  6. plderoos

    Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Is er een manier om nu nog aan die fragmenten voor de upgrade van de villa te komen? Ik wil m'n gele dakje!
  7. plderoos

    fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    dat hebben we al, 9 stuks om precies te zijn. Maar een vakje extra kan natuurlijk altijd :D
  8. plderoos

    fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Ja precies! Je zou niet moeten kunnen sorteren op "alleen die" maar ook op "alles behalve die".
  9. plderoos

    sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Het ergste is nog dat toen ze die fragmenten introduceerden dat er toen gezegd werd: We hebben onze deelnemers gepeild en ze vonden het een leuk idee om fragmenten uit te gaan delen. Nou, geloof mij maar, er was echt niemand die dat gezegd heeft
  10. plderoos

    fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Superhandig! Maar niet met de zoekopdracht "ik heb plek over wat zal ik daar nu eens neerzetten" :P
  11. plderoos

    Forge-Zoeker Discussietopic

    Ik had ze allemaal, je moet het net even zien :)
  12. plderoos

    Gefeliciteerd!!

    Dus je bedenkt een geinig spel waarbij je uit gebouwen productie kunt halen. Spel groeit dus binnenhalen word met al dat geklik wat vervelend. Oplossing: Je kunt nu binnenhalen door te slepen. Hoppetee, alles in 1x. ... Is te makkelijk dus we bedenken een maximum aan het aantal op te halen...
  13. plderoos

    fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Jazeker maakt dat uit, want alles waar je een fragment van hebt staat vooraan in je inventaris.
  14. plderoos

    Samenwerking en levelen GG’s

    joaoa, maar boven de 50 wordt hij knap duur, 56 levert helemaal niets op
  15. plderoos

    goederen volgend tijperk

    iets met een dooie mus
Bovenaan