Recente inhoud door Pieter de rake

  1. Pieter de rake

    Cijfers bij aanval

    Is er nou niemand die dit weet? Ik mag toch hopen dat FoE dit zelf weet en ons kan vertellen. Of is dit iets dat iedereen voor zichzelf uit moet zoeken?
  2. Pieter de rake

    Cijfers bij aanval

    Wanneer ik aan het vechten ben staan er soms cijfers in het poppetje van de verdediger. Maar wat betekenen die cijfers? Ik heb heel wat nagezocht maar kan het nog steeds niet vinden. Waar staat dat beschreven?
  3. Pieter de rake

    Te oude missies toch kunnen overslaan

    Ach die missies, nu moet ik het volgende continent ontdekken. Ik ben nog lang niet klaar met het tweede continent dus die missien zal wel weer denken dat ik nog op het vorige continent zit.
  4. Pieter de rake

    Te oude missies toch kunnen overslaan

    In ben nu al meer dan een maand op de grens van het progressieve tijdperk, heb alle fp al ingevuld maar de betalingen nog niet gedaan op de eerste technologie van het progressieve tp. Ik heb alles gedaan wat ik maar kan om zoveel mogelijk verhaal missies weg te werken maar zit ik bijna vast...
  5. Pieter de rake

    Niet geteste vormgeving

    Als het gaat over de kleinere knoppen op mijn iPad, die er maar kort waren, en die nu weer vervangen zijn door de grotere knoppen. Het idee op zich was wel goed denk ik, er blijft meer over van de stad op de achtergrond. Zeker wanneer je zoekt naar bootjes etc in de wateren bij de randen. Soms...
  6. Pieter de rake

    Te oude missies toch kunnen overslaan

    Ik weet dat je sommige missies kunt overslaan maar sommige andere (verhaal) missies kun je niet overslaan. Alleen … wanneer je (te) snel naar een nieuw tijdperk gaat loopt de verhaal missie soms hopeloos achter. Ik zit nu al enkele weken aan het einde van het industriële tijdperk maar durf niet...
  7. Pieter de rake

    Bevestigd Zzz blijven terwijl unit wordt gemaakt

    Deze screenshot lukt wel. ;-)
  8. Pieter de rake

    Bevestigd Zzz blijven terwijl unit wordt gemaakt

    Ondertussen iPadOS 15.0.1 en app 2.14.16 Wanneer ik een nieuwe vecht unit produceer blijft SOMS de Zzz indicator ook staat. Dit is op een iPad Air2 voor zover dat relevant is.
  9. Pieter de rake

    Hoger tijdperk

    Ga niet te snel naar een nieuw tp, ik heb dat gedaan en krijg nu nog steeds opdrachten over 1 tot 2 tijdperken terug. Soms kun je een opdracht gewoon weg gooien, soms niet. Dan moet je een modern industrieel gebouw opofferen en weer een laat middeleeuws gebouw neer zetten omdat je een bepaalde...
  10. Pieter de rake

    Discussietopic 1.214

    Volgens mij een bug bij het rekruteren van manschappen. De Zzz symbolen blijven (soms) actief terwijl de “barak” gewoon bezig is nieuwe legereenheden aan te maken. Gaan om diverse typen leger eenheden. Dit is in 1.214.15 op mijn iPad Air2 met de laatste iOS 14.x versie
  11. Pieter de rake

    Overzicht bijdrage grootse gebouwen

    Gevonden, dat is het overzicht dat ik bedoel, bedankt.
  12. Pieter de rake

    Overzicht bijdrage grootse gebouwen

    Jullie stadhuis ziet er anders uit dan wat ik zie (op mijn iPad). Ik heb geen “Nieuws” knop, ik heb aan het begin een “Geschiedenis” knop. De rest van de knoppen is wel hetzelfde. Hoe kom ik aan een nieuws knop, moet ik ergens een setting aanpassen? Helaas mag ik mijn screenshot niet toevoegen...
  13. Pieter de rake

    Overzicht bijdrage grootse gebouwen

    Nee, dat is een ander overzicht, dat is meer wat er is gebeurd. Het overzicht dat ik bedoel laat zien welke gebouwen van welke spelers ik aan bijdraag bij de nog lopende upgrade en hoeveel ik daar aan heb bijgedragen en hoeveel nog nodig is voor het volgende level. Daar kan ik in één oogopslag...
  14. Pieter de rake

    Overzicht bijdrage grootse gebouwen

    Wanneer iemand een upgrade heeft afgerond waar ik aan heb bijgedragen krijg ik ook de optie om te zien aan welke lopende upgrades ik nog bij draag. Ik wil dit overzicht vaker op kunnen vragen, bijvoorbeeld wanneer ik wat FPs nuttig wil investeren en niet bij me zelf. Voor zover ik nu na kan gaan...
  15. Pieter de rake

    Nieuw Cacao bonen verzamelen tempel

    In de app op de iPad. Het is een Air 2 met de laatste iOS versie voor zover dat relevant is.
Bovenaan