Recente inhoud door Phaere

  1. Phaere

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Virtueel is alles mogelijk :P
  2. Phaere

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Even ter opheldering, er staat nergens in de aankondiging, dat de stukjes exact liggen zoals ze moeten zijn. Gespiegeld, ingezoomd, geblurred, het kan allemaal. het gaat erom, dat je het juist stukje op de juiste plek legt. succes ;)
  3. Phaere

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Jullie willen het gewoon nog makkelijker hebben, dan het al is :P
  4. Phaere

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Hier kunnen jullie commentaren etc. kwijt over de Forge Puzzel. LET OP: Geen antwoorden etc. plaatsen over de oplossing, voordat de wedstrijdleiding oplossing en winnaars bekend heeft gemaakt. Veel plezier :)
  5. Phaere

    Forge Puzzel 2024 - Aankondiging en Opdracht

    Hallo Koningen en Koninginnen, Heersers en Heerseressen, We hebben weer een leuke forumwedstrijd klaar staan voor jullie, namelijk Forge Puzzel. Hoe kan ik deelnemen? Om deel te kunnen nemen, heb je dus een gameaccount en forumaccount nodig. Heb je deze nog niet? Om je te registeren maak je...
  6. Phaere

    ForgeDoku! - Discussietopic

    nu klopt het wel :)
  7. Phaere

    ForgeDoku! - Discussietopic

    heh bah, tikfoutje, sorry. zal straks even een goed rijtje posten. tnx voor de oplettendheid :)
  8. Phaere

    ForgeDoku! - Discussietopic

    De winnaars zijn bekend. Winnaars en oplossingen vinden jullie HIER Bedankt voor het wachten en tot de volgende keer ;)
  9. Phaere

    ForgeDoku 2024! - Winnaars en Oplossing

    Hallo Koningen en Koninginnen, Heersers en Heerseressen, Er is heel wat gepuzzeld door jullie de afgelopen week. Zoals sommigen reeds hadden opgemerkt, waren er bij dag 6 inderdaad twee oplossingen mogelijk. We hadden dan ook veel werk met alles invoeren en controleren. Er waren 49 deelnemers...
  10. Phaere

    ForgeDoku! - Discussietopic

    @herosoft ik heb al je topics samengevoegd tot 1 topic :) @Jansjie, je was alleen de laatste dag vergeten. Verificatie en loting moet nog worden afgerond, ik hoop van het weekend te kunnen publiceren. We doen dit allemaal in onze vrije tijd, dus soms duurt het wat langer. Bedankt voor jullie...
  11. Phaere

    ForgeDoku! - Discussietopic

    Het kostte nogal wat tijd om alle deelnemers in te te voeren en alles te controleren. Ik hoop vanavond, of morgen de oplossing en uitslagen bekend te maken. Nog eventjes geduld dus ;)
  12. Phaere

    Winterpret! - Discussietopic

    Gelukkig nieuwjaar allemaal. De oplossing en winnaars van de wedstrijd vinden jullie HIER. Bedankt weer voor het meedoen en tot de volgende wedstrijd :)
  13. Phaere

    Winterpret! - Oplossing en Winnaars

    *** De beste wensen voor 2024 *** Hallo Koningen en Koninginnen, Heersers en Heerseressen, De sneeuw is weer weg en Leones, Bieps en Arsenal zitten weer lekker thuis bij de kachel. De juiste oplossing van deze Winterpret is: Arsenal heeft niet gewonnen en niet verloren. Er waren 75...
  14. Phaere

    Winterpret! - Discussietopic

    Hier kunnen jullie weer alle vragen en opmerkingen kwijt over de Winterpret!. Bedenk dat er geen antwoorden mogen worden gepost voordat de winnaars bekend zijn. Heel veel plezier!
  15. Phaere

    Winterpret! - Aankondiging en Opdracht

    Hallo Koningen en Koninginnen, Heersers en Heerseressen, We hebben weer een leuke forumwedstrijd klaar staan voor jullie, namelijk Winterpret!. Hoe kan ik deelnemen? Om deel te kunnen nemen, heb je dus een gameaccount en forumaccount nodig. Heb je deze nog niet? Om je te registeren maak je...
Bovenaan