Recente inhoud door PetryNL

  1. PetryNL

    Nieuwe Grote gebouw

    Wil er even op reageren, Vechters van Gvg , moeten nu allemaal zelf zorgen voor legers en goederen van tijdperken vanaf ijzer. Nu leek mij het leuk om een Gg te krijgen, waarvan je zelf een tijdperk in kan zetten in dan met de dagelijkse innen, daar goederen en legers van het tijdperk waarvan...
  2. PetryNL

    Nieuwe Grote gebouw

    Hallo, Ik zou graag een idee bij jullie willen voorleggen Een GG die de speler zelf kan indelen in een tijdperk naar keuze ( 1 malig!!) voor goederen en legerunits van die tijdperk. Waarom? Omdat men best wel vaak omhoog zit met goederen en legers van eerdere tijdperken. Welk gebouw? Beurs van...
  3. PetryNL

    Level 100

    Bedankt mensen, Het is natuurlijk ook van de zotte dat we als Gilde dit zelf moeten benoemen. Dit had Inno toch moeten doen, tis een mijlpaal... maja zo is het nu eenmaal. wil het niet helemaal stil voorbij laten gaan. Er komt geen nieuwe uitdaging bij ons, wij zijn met pensioen en gaan nu...
  4. PetryNL

    Level 100

    Wij van Lekker Rustig op B-land hebben gisteren als eerste in Nederland level 100 gehaald. Dit is een enorme prestatie en daarom wil ik ieder die hieraan mee hebben geholpen enorm bedanken !! Zonder jullie leden hadden wij het niet gehaald, we hebben geknokt, we hebben ons land aangepast en we...
Bovenaan