Recente inhoud door Paulus de Barman

  1. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ja volgens mij is er een optreden van de valse papagaai
  2. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik zal eens gaan kijken wat ik nog op het vuur heb staan
  3. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Laten we zo zeggen het bourgondische eten is goed voor de vooruitgang van de achteruitgang.
  4. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Zondag om 11:00 uur proostte de hele crew op een nieuw avontuur. Daarna zag ik iedereen weer terug rond het bourgondisch eten. Naja iedereen, ik heb ze niet geteld.
  5. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik ben bijna door mijn voorraad bier en rum heen… en dat niet alleen, iedereen proost zo hard met die glazen dat al mijn glazen kapot gaan.
  6. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Piratenpizza's vind je op straat na een avondje doorhangen Niet in gaan staan trouwens.
  7. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik heb een lekkere stoofpot op het vuur staan, Aardappels mals lamsvlees en rode ui.
  8. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Zeker ik verdun helemaal niks, Hier schenk ik kwaliteit. Je moet per slot van rekening dronken worden anders heeft Saphira ook niks meer te doen
  9. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Welkom allemaalbij mijn bar genaamd: Zeezicht. We schenken hier bier, rum, eigen gemaakte brouwsels en een degelijke maaltijd. Maar tsjonge jonge wat een soap allemaal hier. Net als een kapper zijn we achter de bar wel in voor een praatje, maar spreken is zilver en zwijgen is goud. Jullie...
  10. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Jaja komt er aan, Gisteren een lading van dezeeschuimers p bezoek gehad die hebben mijn hele vorraad erdoorheen gejaagd
  11. Paulus de Barman

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Een bijeenkomst in Cafe Zeezicht ??? Leuk dat ze mij ook even op de hoogte stellen. Nu moet ik als de wiedeweerga gaan opruimen. Laat me erlangs.... Ik heb nu even geen tijd.
Bovenaan