Recente inhoud door pat1973

  1. pat1973

    Geen Bug QI wedstrijd tot 13-06-24

    duidelijk, bedankt
  2. pat1973

    Geen Bug QI wedstrijd tot 13-06-24

    van 21 maart tot en met 13 juni?
  3. pat1973

    Overkill aan Events en bezigheden

    Zeker ook herkenbaar. Is het vanuit inno opgelegd, of heeft onze community daar nog enige invloed op? Wellicht dat Leones hier wat over kan zeggen?
  4. pat1973

    Geen Bug QI wedstrijd tot 13-06-24

    QI duurt van 21-03-24 tor 13-06-24 Lijkt me niet helemaal juist?
  5. pat1973

    Schokkerige grafics

    Probleem lijkt spontaan opgelost, is er bij inno op de servers iets gebeurd? Chrome versie 122.0.62611.111, is laatste versie, maar geen update van geweest de laatste week.
  6. pat1973

    Schokkerige grafics

    Aanvullend, in edge gaat het niet heel veel sneller. Iemand nog een idee?
  7. pat1973

    Schokkerige grafics

    Sinds twee dagen krijg ik ineens een melding in Brave browser dat het spel in lage prestatiemodus werkt. hardwareversnelling staat uit, er zijn geen updates geweest van interne stuurprogramma's. Scrollen gaat erg schokkerig. Is dit bij meer spelers bekend?r
  8. pat1973

    Opgelost Inloggen

    dit zal je moeten doorzetten naar support lijkt mij, gewoon in het beginnersspel een ticket openen
  9. pat1973

    St.Patricks-day

    extra opdrachten die verschijnen onder de gewone verhaallijnen
  10. pat1973

    St.Patricks-day

    Dat zijn bonussen welke je middels extra missies van Rivaal kan verdienen. In de webbrowser wordt er een uitleg bij gegeven als je er wat langer opstaat met de muisaanwijzer.
  11. pat1973

    Meppen in Gs

    alcatraz op 80 helpt ook
  12. pat1973

    Motiveren sturen

    soms wil het ook wel meehelpen om in algemene chat naar actieve mensen te vragen
  13. pat1973

    Opgesloten puzzelstukjes

    graag gedaan
  14. pat1973

    Motiveren sturen

    Wellicht meer actieve vrienden aanschrijven kan ook helpen?
  15. pat1973

    Account na overlijden

    Het wordt dan een rekensommetje, levert het volstorten meer op (eventueel nog met hulp van medestorters van dat gg), of laat je het staan tot in de oneindigheid. Ik kijk er soms ook nog wel naar, maar hier valt m.i. niets aan te veranderen.
Bovenaan