Recente inhoud door Pantokrator

  1. Pantokrator

    Grotere beloningen in de antiquair

    Wanneer er tegenwoordig een veiling is met iets wat ik interessant vind en graag hebben wil zet ik een timer. zodat ik ongeveer 2 minuten voordat deze zal aflopen even hierop geattendeerd word en nog even kan meebieden. Heeft me toch al een paar keer geholpen iets alsnog te bemachtigen...
  2. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    roest
  3. Pantokrator

    Iets doms gedaan...

    Volgens mij heb ik iets heel doms gedaan... Ik heb per ongeluk de Zonnetempel die ik bij de Azteken gekregen had ingeleverd bij de antiquair. Ik vrees dat ik dus nooit meer de kans zal hebben om deze tot het hoogste niveau te brengen (level 9). Klopt dit, of is er een manier om alsnog een...
  4. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    Draak
  5. Pantokrator

    Geen Bug Antiquair verkopen niet geteld bij punten Kasteel

    Staat dat bij iedereen erbij? Ik heb het namelijk helemaal niet staan als ik iets inwissel bij de antiquair.
  6. Pantokrator

    Actieve herhalingsmissie?

    Het valt me de laatste dagen geregeld op dat wanneer ik bijvoorbeeld op de laptop met gebruik van de FOE tool een GG open, er naast de nog te storten FP's ook een vermelding staat over de actieve herhalingsmissie met daarachter ook een hoeveelheid FP vermeld. Was is dit precies, en houd het in...
  7. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    stoma
  8. Pantokrator

    De Jukebox

  9. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    Geldt
  10. Pantokrator

    Bevestigd Bezoekers-teller van de taveerne wordt niet geüpdatet

    Is al bekend wanneer de volgende update zal worden gedaan, zodat dit lastige probleem weer verdwenen is?
  11. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    naast
  12. Pantokrator

    Forge Plus

    Hoe komen die lui dan überhaupt aan dat Forge Plus, als het nog niet beschikbaar is?
  13. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    plots
  14. Pantokrator

    Alcatraz - Hoe werkt 'ie precies ?

    Duidelijk. Zaak dus om ook de gebouwen up to date te houden.
  15. Pantokrator

    Open spel Verander het woord!

    slipt
Bovenaan