Recente inhoud door ojbojb

  1. ojbojb

    Geen Bug Wapenstilstandtoren ipv Innovation Tower?

    ah, ok. we gaan het zien. Ik zit op 6 werelden, meerdere Dynamic Towers
  2. ojbojb

    Geen Bug Wapenstilstandtoren ipv Innovation Tower?

    Mijn Innovationtowers zijn verandert in steigers van Wapenstilstandtorens. Functioneert volgens mij nog wel goed. Diverse browsers geprobeerd
  3. ojbojb

    Scheve handel

    op de app is het helemaal een ramp. verplicht 1:2
  4. ojbojb

    Scheve handel

    Helemaal geen gek idee :) Ik ga er op broeden. Mogelijk dat er een overgang zit in tijdperken waar er steeds minder met goederengebouwen geproduceerd wordt. wellicht een glijdende verdeling tussen de systemen van maken. In ieder geval is helder dat overal 1:2 niet goed is. De defaultsetting...
  5. ojbojb

    Opslaglimiet fp weg

    ik geef ook dia uit, ik weet hoe het werkt. Ik vond het idee sympatiek.
  6. ojbojb

    Scheve handel

    Overigens krijg je dacht ik een beloning in de opdrachten voor het onderzoeken van alle tech in de boom.
  7. ojbojb

    Scheve handel

    Natuurlijk is het wat de ander er voor wil geven, ik heb het ook niet over voorgeschreven ratio's. Ik heb het over een redelijke richtlijn voor spelers. Punt is dat het spel nu al een ratio hanteert in de markt (1:2 bij verschillende periodes en 1:1 bij dezelfde periode) die sowieso alleen...
  8. ojbojb

    Feedbacktopic Verjaardagswedstrijd

    De uitslag staat er. thanx. Helaas geen prijs voor mij.
  9. ojbojb

    Feedbacktopic Verjaardagswedstrijd

    Ik heb de uitslag van de Verjaardagswedstrijd gemist, denk ik. Of is die nog niet bekend gemaakt? Of in ieder geval de juiste antwoorden?
  10. ojbojb

    Opslaglimiet fp weg

    Dat zou kunnen, ik behoor bij het gedeelte van de spelers dat niet betaalt voor dit spel
  11. ojbojb

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Mijn voorstel is voor een gratis knop, geen dia's betalen.
  12. ojbojb

    Opslaglimiet fp weg

    Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen bij 100 fp wat fp's uitgeeft en dan door gaat met innen. Ik ken niemand waarvan ik weet dat die de 5 dia betaalt om alles te innen.
  13. ojbojb

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    De bedoeling van deze rubriek is om ideeën naar voren te brengen die het spel vernieuwen of verbeteren. Heb je zo'n idee (zoals in 1x je buurt doorvechten) dan moet je dat posten en niet als tegenargument bij een andere verbetering gebruiken. verbetering A is slecht omdat verbetering B er niet...
  14. ojbojb

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Ik vergelijk het liever met aanvalsbonussen die je kunt krijgen waardoor aanvallen nu een klik-exersitie is geworden met Automatisch aanvallen. De kaart doorwerken of de buurt doorvechten is nu voor niemand een probleem juist vanwege het automatisch aanvallen en Alcatraz, anders zou dat ook veel...
  15. ojbojb

    Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    Ik stel ook in mijn verbeteringsplan voor om de huidige functionaliteit te behouden, zodat het nog steeds met de hand gedaan kan worden voor wie dat wil. Het is net als met speciale gebouwen: het wordt steeds functioneler en mooier. Overigens zie ik wel aardigheid in een versie die zonder GG's...
Bovenaan