Recente inhoud door Nyssa Al Ghul

  1. Nyssa Al Ghul

    Geen Bug Tijdperk vermelding goederen gebouwen onjuist

    In het bouwmenu van de goederen gebouwen (op de telefoon) staan bij de asteroïde tijdperk gebouwen, venus vermeld en bij de goederen gebouwen uit tijdperk Mars staat asteroïden vermeld. Dit lijkt mij onjuist. Nyssa Al Ghul
  2. Nyssa Al Ghul

    Regenwoudproject

    Het gg regenwoudproject produceert ongeraffineerde goederen om goedern te maken voor je huidige tijdperk. Maar ik maak mijn goederen met astereoidenijs. Dus wat maakt het regenwoud dan?
  3. Nyssa Al Ghul

    Berichtencentrum

    Ik heb de app zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas....
  4. Nyssa Al Ghul

    Berichtencentrum

    Ik krijg sinds 3 dagen geen melding meer als productie klaar is op mijn telefoon. Alle instellingen staan nog goed.
  5. Nyssa Al Ghul

    Kerstloterij 2018

    3564
  6. Nyssa Al Ghul

    GE winnaar

    Als 2 gildes 133% scoren, wie wint er dan? Eerste, grootste of kleinste?
  7. Nyssa Al Ghul

    Discussietopic lente evenement

    Zucht. Weer een event. Te veel is dodelijk. Ik ben er mee gestopt. Helaas is het Nederlands paasevent doodgemaakt voor het allegeloofsomvattend lente event. Net zoals het Kerstevent dat is vermoord voor.... Nou ja laat maar.
  8. Nyssa Al Ghul

    Paasloterij 2018

    3359
  9. Nyssa Al Ghul

    Bevestigd Dubbele push-notificatie Android

    Ik krijg ze nog steeds dubbel. Als je nu ook dubbel kunt innen :)
  10. Nyssa Al Ghul

    Duplicaat Voedingsgegevens

    Voedingsgegevens staat op de markt als nutricion Research" Dit zou nederlands moeten zijn.
  11. Nyssa Al Ghul

    Discussietopic 1.90

    De Railgun is vermoord. Zijn kracht is vernietigd. Erg jammer. GE kom ik nu niet meer door. Jammer want GE was het leukste. Helaas.
  12. Nyssa Al Ghul

    AI van de continenten naar persoonlijke verdediging

    Laat maar zoals het is, anders zijn je schurken waardeloos. Op de continentenkaart kom ik niet meer verder (Noorse server) omdat ik geen schurken meer kan inzetten.
  13. Nyssa Al Ghul

    Feedbacktopic Herfstfestijn

    Super dat de prijzen zijn aangepast! Compliment!
  14. Nyssa Al Ghul

    Opgelost [Mobiel] Alerts op iPhone hebben geen geluid

    Gebruikersnaam: Hanzestad Zwolle Wereld: A Ik ontvang wel een alert op mijn scherm dat mijn produktie klaar is maar geen geluid. Alle andere apps op de iphone doen het wel. Is dit een fout of komt dat nog?
Bovenaan