Recente inhoud door NeeNeen

  1. Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Het knopje staat rechtsboven, naast het divisieklassement. Ik moet wel zeggen dat ik de Rivaalmissies tot dusver redelijk eentonig vind. Bij het vorige evenement vond ik die extra missiereeksen erg leuk, het gaf niet-betalende spelers de kans om toch de extra prijzen te winnen en met een beetje...
  2. Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Schuiven en draaien zijn inderdaad normaal, maar als je puzzel stukjes bevat die in spiegelbeeld gedrukt zijn, is dat toch echt een fout van de fabrikant, want die stukjes ga je nooit kunnen plaatsen. Dat gezegd zijnde, we snappen natuurlijk wel wat we moeten antwoorden, en ik denk dat iedereen...
  3. Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Als ik Biebs was, zou ik toch mijn geld terugvragen. Iets te veel productiefoutjes in deze puzzel.
  4. Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Wat moeten we eigenlijk doen als we iemand verdenken?
  5. Discussietopic: Halloween 2023

    Een beetje uitdaging is leuk, maar dit voelt een beetje overdesigned, met al die verschillende regels. Wel leuk dat het iets heel nieuws is. En dat we ons niet lam moeten zoeken naar een dagelijkse sleutel.
  6. Picturemania 2023 - Discussietopic

    Oh wow, die voorlaatste is echt misleidend. Die zou ik nooit gevonden hebben als ik de eerste letter al niet wist. o_O Jup, sommige zijn echt prachtig. Ik neem een screenshot van mijn stad in elk tijdperk omdat ik het anders zo jammer vind om alles af te breken :D
  7. Zeeslag 2023 - Discussietopic

    Nah, het principe van zeeslag is net dat je elke keer hoort of je goed of fout zat en op basis daarvan je volgende zet bepaalt. Als jij zeeslag speelt door in de eerste beurt 10 random bommen te droppen, dan heb je de spelregels niet goed gelezen. :p (Ik weet dat dat niet gemakkelijk is hier...
  8. Zeeslag 2023 - Discussietopic

    Jammer dat we geen hints krijgen of zo. Ik houd meer van spellen waar je zelf iets voor moet doen. Nou ja, tijd om de dobbelsteen nog eens boven te halen.
  9. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Ja, de kalender is echt onmogelijk dit jaar. Als we nu nog sleutels konden krijgen via de dagelijkse missies, maar nee, je krijgt een fragmentje :rolleyes:
  10. Rekenmania 2023 - Discussietopic

  11. Rekenmania 2023 - Discussietopic

    Ik ga ervan uit dat ze de moderne rekenregels toepassen, dus H, MW, VD, OA. https://wijzeroverdebasisschool.nl/uitleg/rekenregels
  12. Rekenmania 2023 - Discussietopic

    Vormgeven? Je moet toch alleen de waarde van het vraagteken geven? (Of van de drie symbooltjes bij opgave 1)
  13. Rekenmania 2023 - Discussietopic

    Ik denk dat ze de 'jij' vergeten zijn
  14. Rekenmania 2023 - Discussietopic

    Wat is de vraag precies? Is het de bedoeling dat we de waarde van alle symbooltjes doorgeven?
  15. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Is dat zo? De vorige keer moest je alleen betalen als je ze tussentijds wilde leegmaken, anders kon je wachten tot het einde van het spel en dan kreeg je ze gratis. Is dat veranderd?
Bovenaan