Recente inhoud door Miraculix

  1. Discussietopic 1.271

    LoL... zonder dat stapelen werkt dat niet , staat de hele bende door elkaar en wie het niet wil , kan het ook niet uitzetten... Ik en veel andere willen dat stapelen niet en dan is dit dus een gedrocht. Veel plezier met je tabblad.
  2. Discussietopic 1.271

    Kijk nog eens goed dan... snappen doe je er weinig van iig
  3. Discussietopic 1.271

    Het gaat om het "Huidig geselecteerde leger" en daar staat dan na een aanval alles door elkaar als er wat schade is en dat is alles behalve handig als je snel wilt wisselen, maar blijkbaar zijn de mensen die feedback geven en dit zo fijn vinden, weinig op GSP oid te vinden
  4. Discussietopic 1.271

    Op basis van jullie feedback hebben we wat gewijzigd aan hoe eenheden worden getoond in het legerbeheer. Nu zullen alle gewonde eenheden aan het einde worden getoond, achter alle gezonde eenheden. Feedback ? Dus naar onzin luisteren jullie wel ? Ik wil dit niet en wil het uit kunnen zetten...
  5. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Nee en dit gaat ook niet helpen, toch ? Wat moet ik met 2 x basis en 2 x gouden upgrade , als de gewone upgrade er niet bij zit? https://prnt.sc/3CNcYBtFccMZ Nog meer dia's uitgeven ? Kortom, dit leek helemaal nergens op.
  6. Discussietopic eenheden stapelen

    Neem als verdediging een leger uit een vorig tijdperk, heb je er ook geen last van :p
  7. Discussietopic eenheden stapelen

    Als je niet vecht wel ja, je eenheden die schade hebben, stapelen niet mee en stapelen ook niet apart als zijnde schade eenheden... dus niet handig en zeker geen verbetering.
  8. Bevestigd Missie uit de steentijd

    Ja, nou je het zegt... die CF helemaal vergeten ;)
  9. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Welk deel begrijp je nou niet joh ? Jij moet de politiek in gaan, veel praten en niks zeggen :D
  10. Bevestigd Missie uit de steentijd

    Ze zijn bij inno helemaal de weg kwijt LoL , kreeg hem ook https://prnt.sc/L_f4wy7cQnY9 snap dan alleen het verschil in voorraden niet echt... 2450 krijg ik ervoor en bij jou zie ik 3150 haha
  11. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Welke uitdaging is er dan ? Als je voldoende goedjes en meds hebt, kan je het alsnog in een halfuurtje uitspelen... wat een uitdaging LoL.. Welke nuttige zaken kan ik toevoegen aan mijn toch al volle opslag? Zeg het maar, ik kan het niet echt vinden ;-P Welke betekenis heeft die gouden beker...
  12. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Laat dat plezier maar weg...
Bovenaan