Recente inhoud door micbas

  1. Semper Auri (Altijd goud) zoekt actieve leden

    Hallo Wij van Semper Auri zijn opzoek naar nieuwe leden Wie zijn wij? -GE Willen we altijd winnen het kan zelfs voorkomen...
  2. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    2 fragmenten van een oude olifant worden 1 fragment van een nieuwe olifant. Maar het enige verschil tussen de oude en de nieuwe olifant is dat bij de nieuwe ook het bloemperk in de kit zit. Waarom dan niet gewoon 1 op 1 wisselen? Zo bijzonder is die bloemperk niet dat het 2:1 rechtvaardigt.
  3. Advertenties in Foe

    Reclames zijn nog tot daar aan toe maar een reclame waarin mensen zeggen dat ze op het punt stonden om zelfmoord te plegen maar nu een spel gevonden hebben waarmee ze duizenden euro's per dag (ja mensen, Sinterklaas bestaat nog) kunnen verdienen dat vind ik echt niet kunnen! Zit er geen...
  4. Discussietopic: Voetbalbeker 2023

    aub nooit meer doen zo en al helemaal niet halverwege de zomervakantie Had niets met voetbal te maken, was veels te complex en te afhankelijk van mazzel.
  5. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Waarom zo persoonlijk als ik gewoon een algemene opmerking maak waarbij ik zoveel mogelijk aan iedereen probeer te denken die er last van kan hebben? Misschien (Gelukkig niet, heb een lieve puberzoon maar wel met veel moeite gekregen) ben ik wel ongewenst kinderloos en is je antwoord als een...
  6. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Wel verrekte handig om zo een intensief evenement tijdens de zomervakantie te doen. Alsof er totaal geen mensen zijn die weggaan en daardoor minder tijd hebben om te spelen (wellicht helemaal niet als er geen wifi is en geen geld voor een dure databundel) of nu de kinderen thuis hebben waardoor...
  7. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Serverbericht: Let goed op! Alleen dwazen starten met het broederschapsevenement zonder onze video vol tips te bekijken! En alleen gekken denken dat we die nodig hebben na al tig keer St. Patrick gespeeld te hebben? :rolleyes:
  8. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Zorgen dat je in een goede Gilde zit. Bij ons zijn je goederen zo gepakt. En verder zijn er ook zat middelen om er zelf aan te komen door bijvoorbeeld meer gebruik te maken van de herhaalmissies of de GE en GS spelen.
  9. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Moet je even de chat inklappen
  10. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Nee, ik bedoel de problemen op Beta met de legereenheden. Of klopt mijn theorie dat Inno het vanaf Jupiter steeds moeilijk gaat maken om te vechten? Tot Jupiter kon je met één legereenheid vechten, in Jupiter heb je er twee nodig (Harpoengrenadier en Abyssglijder) en in Titan minstens drie...
  11. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Zijn de problemen met de legereenheden inmiddels opgelost?
  12. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Waarom gaan jullie hier nog mee door terwijl er zoveel negatieve reacties zijn op de beta server??? Voor zover mij bekend zit niemand te wachten op deze nieuwe manier van spelen.
  13. Geen Bug zomertijd

    Hoe lang nog voordat dit niet meer fout gaat? Moet nu een uur later mijn stad innen
  14. Geen Bug tijdverschil in m/o

    De m/o doe ik altijd via de balk onder in en dan op het rijtje af: buren, Gildeleden, vrienden. De laatste tijd komt het regelmatig voor dat ik de buren en vrienden al kan helpen maar voor de Gildeleden nog een kwartier moet wachten. Enige logica ontbreekt hier wat mij betreft, irritant is het wel.
  15. Discussietopic verwijdering gildeforum

    Ik probeerde net de belangrijke berichten als zodanig te markeren, zodat we die niet kwijtraken na 60 dagen, maar toen kreeg ik de melding dat je niet meer dan 5 belangrijke berichten kan hebben!!! Dit schiet niet op zo :mad:
Bovenaan