Recente inhoud door Marien

  1. Discussietopic 1.280

    Wel erg jammer dat je nu in QI niet meer 1 eenheid tot leven kan wekken, maar dat je ze nu allemaal met dia's moet genezen. Dat gaat mij teveel dia's kosten. Dit is wel een slechte 'verbetering'
  2. Overkill aan Events en bezigheden

    Heel erg herkenbaar
  3. Discussietopic: Verjaardagevenement 2024

    De minigame werkt heel vaak niet
  4. Discussietopic: winterevenement 2023

    Heb al zeker 3 dagen geen sleutel gehad bij de prijzen en heel vaak maar 1 loperdeel bij de dagelijkse opdracht. Ze willen echt dat je dia's besteedt
  5. Discussietopic mini uitdagingen

    Foutje, bedankt!
  6. Discussietopic mini uitdagingen

    De baron slaapt eerst uit, komt zeker pas om 10.30u ‍
  7. Discussietopic 1.269

    Op de app is niet meer te zien hoeveel uitputting een sector geeft. Terwijl er wel gebouwen staan. Ook is het rijtje uitputting verdwenen
  8. Discussietopic: Halloween 2023

    Vreselijk event dit, heet een mini game, maar het kost je max tijd...
  9. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Daar moet je wel bijna 3000 dia's voor betalen
  10. Update 23 Mei “extra tab in opslag, zichtbaarheid FP

    Een extra tabblad voor fragmenten prima, maar waarom is de rest ook veranderd, al die oude rommel die normaal helemaal onderaan staat, staat nu opeens bovenaan. Kan dat niet terug veranderd worden?
  11. Discussietopic: Archelogie Evenement 2022

    De edelstenen en de dagprijzen zijn bijna niet de verkrijgen, het kost me dagelijks veel boekrollen voor de edelstenen, dus die beloning ga ik zeer waarschijnlijk niet halen... Het wordt ieder jaar moeilijker
  12. Discussietopic 1.228

    Sinds vandaag moet ik iedere keer uit- en inloggen om naar een andere wereld te gaan, bij Android.
  13. berichtencentrum aanpassingen

    Dan staan de treintjes idd onder sociaal
  14. Kadootjes op de app?

    Daar is nog weinig van te merken!
Bovenaan