Recente inhoud door Mallootje

  1. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Nu schijnt het niet zeker te zijn dat de kapioenstoren terug komt de volende gs. Dus nutteloze fragmenten van niveau 2 in de opslag dan. Alleen de sterkste hebben hem dan weer compleet . 3x diamant winnen en verder p2 is dus niet voldoende.
  2. Discussietopic 1.271

    Kan dit ook uitgezet worden? Ontzettend storend en dat 1 dag voor de gs.
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik speel tot 122 uitputting 500 is haast niet meer haalbaar
  4. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Goed net 12 slagen op 80% 6 uitputting . Het slaat nergens op die verhouding
  5. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Net 6 gevechten 4 uitputting belachelijk
  6. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    De nieuwe update verbetert de gs helaas niet. Weinig positieve veranderingen. Het wordt steeds moeilijker de leden nog te motiveren voor de gs.
  7. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Klopt platina krijgt evenveel punten als diamant. Als wij in diamant p2 halen elke keer. Dan verliezen we als nog van de standaard degradanten die heen en weer gaan tussen platina en diamant. Gs voelt trouwens met de dag saaier en zwaarder aan. Moeilijk om het gilde hiervoor te blijven motiveren.
  8. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    De nieuwe gs is een ramp voor kleine spelers en kleinere vechtgilden die nog willen groeien. We kunnen de battles winnen van de topgildes en kijken met lede ogen toe zodra we leeg zijn. De resultaten voor de ranglijst zijn geen afspiegeling meer van kracht en inzet. Maar afhankelijk van de poule...
  9. Discussietopic: Pvp Arena

    Dank je. Ik zit in koloniaal en sta rond plek 25. Dit koste 40 miljoen medailles. Kijk eens naar de medaillespiegel van anderen. omdat ik voor mijn tijdperk redelijk medailles heb spaart was dit mogelijk. Hoeveel beurten gaan uit 200 miljoen of 1.8 miljard medailles tov 70 miljoen. Dat maak je...
  10. Discussietopic: Pvp Arena

    Leuke gedachtengang, maar wanneer je het tijdseffect mee wilt nemen in het spel , dan zal zelfs als ik nog jaren doorspeel in pvp toernooi nooit een rang achterhalen tenzij iedereen stopt. Een toernooi zou moeten starten met gelijke kansen, immers je krijgt ook tegenstanders aangeboden...
  11. Discussietopic: Pvp Arena

    Het zal wel aan de orde zijn geweest, maar voor een speler uit de lagere tijdperken is het onmogelijk hoger op de ranglijst te komen. Dit omdat de medailles per beurt belachelijk hoog zijn en de mijn voorraad dus kleiner dan spelers die vele jaren spelen. door dat ik wat later gestart ben...
  12. Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Weinig kans op een 2e. Kost waanzinnig veel meer diamanten dan voorspeld. N
  13. FoE-Loterij

    812
  14. Mallootje

    A1 C3 e2 H6 J7 D9 G5 B8 J9 e4
Bovenaan