Recente inhoud door Langhaar

  1. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    In het kort. Zaag niet over grote of top-gilden. Zorg gewoon dat je daar bij hoort. Kijk niet achterom want mensen haken dagelijks af, om 1001 redenen. Niet iedereen zit uren FoE te spelen en is bereid allerlei verplichtingen door de strot geduwd te krijgen. Al eens bij stil gestaan dat sommige...
  2. Discussietopic: Halloween 2023

    Kunnen ze nog iets stompzinnigers bedenken ????? FoE is op goede weg !!
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Eerlijk gezegd snap ik niet waar FoE heen wilt... Met het aantal gevechten op te drijven haal je een, heleboel mindere spelers weg. Zoals hierboven reeds aangehaald is dat de grotere gilden nog meer voordelen verkrijgen en de kleinere afhaken... Nu nog de Gvg op de" hoop gooien en wat moeilijker...
  4. Discussietopic: Voetbalbeker 2023

    Evenement voor mensen die graag met bezigheidstherapie bezig zijn... Denk dat een normale mens wel wat anders te doen heeft dan aan de lopende band vakjes weg te klikken... Laat ik passeren !
  5. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Het evenement is op zijn eigen wel leuk maar de beloningen ??? Alles is gewoon verminderd zelfs de GE is een grote fragmentenrotzooi geworden waar je soms iets "deftigs" wint. Goed bezig FoE...jaag iedereen maar weg !
  6. sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Bwah binnenkort nog fragmenten van legeronderdelen, fragmenten van medailles en munten enz... Wordt echt TE belachelijk voor woorden !! Begrijp dat ze wat willen veranderen maar ga eerst eens aan de bron horen voor ze met zoiets beginnen ! Op Beta kloeg iedereen al steen en been !
  7. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Deel 1000x je mening !
  8. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Ik voel me gewoon een olifant in een porseleinwinkel... Overal fragmenten ! en van wat dan nog.... Fun is er gewoon af !!
  9. GaiaToren

    yep 1000-en fps voor wat goederen dus :cool:
  10. GaiaToren

    Rare vind ik dat je 1000-en fps stopt in zo'n toren omdat je bang bent dat er eens 10 fps worden geplunderd...
  11. Mijnen tijdens aanval

    Misschien een raar idee: Je mag ergens een "mijn" zetten (onzichtbaar) als je stad wordt aangevallen... Geeft een extra dimensie aan je verdediging en in sommige gevallen zijn "sterkere " aanvallers een eenheid kwijt. Maakt het verschil tussen verdediging en aanval wat kleiner.
  12. Discussietopic 1.197

    Eerlijk gezegd ben ik het kotsbeu ! Is het nu echt nodig om in te zoomen op één van de laagste productiehuizen (smidse) ? Je wordt er gewoon duizelig van zeker als je in je stad nog andere zaken hebt staan dat moeten geactiveerd worden ! STOP ER MEE...
  13. Discussietopic: De Galatatoren

    Als je bij wijze van spreken 100 fps moet in je toren steken om te voorkomen dat je 10fps geplunderd wordt is dat een goede investering !
  14. Discussietopic 1.197

    Persoonlijk vind ik het ook vreselijk irritant en alles behalve overzichtelijk (voor ge het weet heb je een gebouw aangeklikt !). Dat inzoomen is totaal overbodig. Dat ze dan een optie inbouwen dat je het al dan niet aan kan zetten maar duw het ons niet door de strot !!!!!!!!!!!!!
  15. St. Patrick's Day discussietopic

    Snap er de ballen van... Leuk dat ze eens iets anders doen maar de commentaar is alles behalve positief. (kost serieus wat tijd..) Soit, gat dit keer aan me voorbij.
Bovenaan