Recente inhoud door Kok Ravioli

  1. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    En wie vertrouwt er nou iemand die rode kool eet op de dag dat we vertrekken naar zee? Dat brengt ongeluk!!
  2. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik blijf weg bij de dokter, hij maakt de vreemdste drankjes met ingrediënten die nooit bij elkaar zouden moeten komen. Dat smaakt toch nergens naar, met een lekkere stamppot met wat extra ui ben ik zo weer van die verkoudheid af. Daar heb ik geen enge drankjes voor nodig!
  3. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Niet elke piraat zal zo veel van pizza houden, maar met mijn afkomst moet ik natuurlijk wel eens pizza maken zoals mijn moeder dit altijd deed.
  4. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Het duurde even voordat ik doorhad wat er gevraagd werd, maar helaas is er op dit moment enkel vis voor handen. Ik kan proberen om een hotdog van haring te maken voor je?
  5. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    De pizza komt er aan, het duurde even voor de ananas genoeg rum had opgenomen, maar zo moet die goed zijn, alleen nog even de oven in!
  6. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Wie vroeg er trouwens om een pizza? Nu de oven weer klaar is kan ik wel even een pizza maken zoals wij er van houden op zee.
  7. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Mocht iemand benieuwd zijn waarom mijn appelflappen zo goed smaken, wellicht houd ik me niet helemaal aan de voorgeschreven hoeveelheid rum... Voor wie mee wil bakken: 8 plakjes roomboter bladerdeeg 2 stuks Goudreinette appels geschild en in kleine blokjes gesneden 30 milliliter rum 3/4...
  8. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Met al het gepraat over rum ben ik net bezig met mijn heerlijke appelflappen, waar had ik die rozijnen ook al weer gelaten...
  9. Kok Ravioli

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Honger? Dat klinkt als iets waarmee ik kan helpen!
Bovenaan