Recente inhoud door Karel de Havenmeester

  1. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Naarrrr al dat geheul met mijn notitieblok ben ik wel toe aan een rrrummetje barrrman!
  2. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik zag zondag vlak voor de lunch wat piraten richting het boothuis van de boekanier lopen, maar ik keek in de lage zon dus kon niet zien wie het waren. Ze leken niet heel gelukkig met elkaar. Het water is stil, maar diep. Zonder wind kom je niet weg.
  3. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Zo te zien hebben ze mijn compas, verrekijker, en zandloper ontvreemd, ze willen denk op de vlucht slaan per schip. Anderrrs heb je die spullen allemaal niet nodig.
  4. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    4 ogen zien meer dan 2 dus dat kan ik wel gebruiken zulk beeldschoon gezelschap. Duiten heb ik nog wel wat. Zullen we eerst in het magazijn rondspitten?
  5. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Over Rum gesproken er is een aardige hoeveelheid gestolen in ons havenmagazijn. Grrr Zal er eens rondkijken of ik nog meer attributen mist.
  6. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Die matroos, het was gewoon een trieste aanblik. Iemand, die toch al moeilijk loopt, zo toegetakeld te zien. overal blauwe plekken, maar ook alsof hij met iets puntigs was gestoken. Nog nooit zag ik zulke vreemde wonden bij elkaar. Dit was geen gewoon moordwapen.
  7. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ja gouverneur het is verschrikkelijk, op ons eiland nog wel! Dat piraten gespuis is niet te vertrouwen, maar momenteel weten we nog niet in welke richting we moeten zoeken. We zullen dit grondig onderzoeken en de moordenaar vinden!
  8. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Beste mensen er is een moord gepleegd. Een piraten matroos met een houten been genaamd Piet Pegleg is op brute wijze aan zijn eindje gekomen. Zijn verwondingen waren vreemd, en het is niet goed te zeggen waarmee hij is vermoord. Ik ga het grondig uitzoeken en ik heb jullie hulp en die van de...
  9. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Dan heb ik slecht nieuws, jullie kunnen niet weg. We hebben iemand gevonden met een houten been… dood. En we denken dat hij bij jullie hoort. Meer kan ik er nog niet over zeggen, het onderzoek is in volle gang. Vanavond om 19.00 uur is er een bijeenkomst in Café Zeezicht.
  10. Karel de Havenmeester

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Goeiemiddag Kap’tein, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Karel, de Havenmeester en ik houd alles in de gaten wat er in mijn haven gebeurt. Dus elke schuit die in en uit mijn haven vaart weet ik alles van! Klopt het dat jullie een bemanningslid missen?
Bovenaan