Recente inhoud door justgood

  1. Discussietopic 1.277

    Sinds kort zit het pop up scherm, van na het innen van mn stad met 5 dias, in de weg om alle productie gebouwen in 1x weer te activeren. Nu moet ik ze allemaal 1 v 1 aan zetten
  2. Fragmenten Kampioentoren in diamantdivisie.

    Als het niet als nog mogelijk is om de laatste fragmenten binnen te harken, stop dan met deze onzin torens, wanneer alleen de meest fanatieke groep of 2 deze toren kan bouwen wat is dan het nut van de hele verandering in de gs, het is nu nog steeds zo, de meeste leden, wie lang door kunnen...
  3. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Het fragmenten icoon van gilde expeditie niv 4 fragmenten, laat zien dat je naast de terras boerderij en upgrade, ook nog iets anders kunt krijgen, wat lijkt op een wensput of fontein der jeugd en verklein kit, Waarom kun je hier dan niet uit kiezen bij het plaatsen ?
  4. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Nieuwe ge opzet, is gewoon ruk,
  5. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Flut event, ene wereld zonder dias ruim 1 volledige ronde extra, Andere wereld kom ik met nog 2 muntjes te gaan 10 sprongen te kort
  6. Discussietopic Fauna Evenement 2022

    Zijn er ook is een x wensputten te verzamelen /winnen als dag prijs?
  7. Verandering gilde stijd

    Gaan geruchten over de veranderingen in de gs, waar van bijv. de totale waarde van de kans op geen uitputting, zou tot %66 zijn ook al heb je 5 bk aangrenzend, dit zou betekenen dat de meeste spelers na 1 sector van 160 gevechten (dia divisie) klaar zijn voor de rest van de dag, hierdoor zal het...
  8. Discussietopic video advertenties

    Op de allen helpen knop na, is deze functie totaal geen meer waarde,reclame moeten kijken om iets te krijgen wat voor de pc spelers zonder kan, naast gvg de zoveelste functie waar in je benadeeld word
  9. Geen Bug zomertijd

    Niemand kan zn fp inning op t zelfde moment houden een half jaar lang, dus een uur later, of eerder maakt toch niks uit!
  10. Forge Plus (afbeelding mbt fp/kasteelpunten misleidend?)

    Vind die 1000 fp max in je balkje wel interesant, maar de rest niet
  11. Discussietopic 1.226

    Dat zijn er 7, indien je naar Jupiter gaat, blijven er nog steeds veel over
  12. Discussietopic 1.226

    we hebben ruim 70 extra uitbreidings mogelijkheden gekregen, wanneer/ hoe kunne we deze extra uitbreidingen verwachten in het spel?
  13. Discussietopic 1.218

    Ik zit al maanden (medio mei) te wachten tot de gs weer normaal gespeeld kan worden, ik staar constant naar een draaiend rondje, wat pas weer weg gaat wanneer de sector is ingenomen, soms als er weinig spelers actief zijn lukt het om van de 160 gevechten er 2 te doen(als ik snel genoeg ben na...
Bovenaan