Recente inhoud door jovayana

  1. jovayana

    Rivaal in faunaspel

    @Berenike 262 de Zwarte Rivaal is telkens maar 2 dagen van toepassing
  2. jovayana

    Rivaal in faunaspel

    Ik kan maar 1 advies geven voor de rivaal , vergeet hem , doe enkel wat je niets kost , wil je hem uitspelen kost het je tijd en diamanten. Het is de moeite niet om hem uit te spelen dan ben je beter af met gewoon de extra zilveren en gouden prijzen te kopen voor 25 euro daar heb je veel meer...
  3. jovayana

    Rivaal in faunaspel

    Opdracht 19 gebruik een donder-booster moet dat niet zijn bliksem want er is geen donder
  4. jovayana

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Op de beta verdwijnt GvG op 11 december
  5. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    130 gevechten gedaan met 80% bonus, uitputting 25 = 0.1923
  6. jovayana

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Neen je moet het niet verdraaien, ik zeg niets over de raids want ik weet niet wat het zal zijn, ik zeg dat de drummer en vaandeldrager waardeloos zijn.
  7. jovayana

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    superhandig ? bij een opdracht 4 eenheden uit huidig tijdperk , moet je al 2 kisten openen om er 4 kampioenen uit te halen want alleen die legers tellen, dan kun je beter een normale kist eenheden openen en heb je er direct 10. Gebruiken bij gilderaids , drummers en vaandeldragers hebben 10...
  8. jovayana

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Wat gebeurt er met de waardeloze drummers en vaandeldragers die je alleen in gvg kon gebruiken om een siege te zetten of om een sector mee op te vullen zodat de vijand niet veel punten kon scoren ???? Waarom krijgen we nog van die dure kisten met speciale eenheden ???
  9. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Dan was je bij de gelukkigen waar de balans kans in je voordeel was want je had maar 15% uitputting
  10. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Inderdaad , maar die toren is leuk maar ook niet veel meer, denk niet dat die echt het verschil gaat maken, en zoals gezegd een leuk eventgebouw er bij en dat is soms meer waard dan die toren, alleen moet je wel plek hebben om die gebouwen telkens te zetten haha.
  11. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Die kampioentoren wordt afgewisseld hoor, gedurende 6 seizoenen deze, daarna een andere (een upgrade van de toren dacht ik ) dan misschien weer de eerste, misschien dat sommigen er in totaal 30 of meer seizoenen zullen nodig hebben maar uiteindelijk haal je hem wel.
  12. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    nochtans komen in de prints die ik plaatste wel +145% bij mijn aanvallend leger als ik er mee naar de GS ga, of is dat alleen maar op beta dan en hier niet?
  13. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Wat dom om te zeggen dat mijn voorbeeld geen steek houdt, het zijn nochtans echte cijfers Bij jouw twijfel ik of je wel met 80% bonus aan het vechten was , lijkt mij eerder dat je maar 40% bonus had van je gebouwtjes
  14. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ja kans en dat werkt langs beide kanten, ik had bv 35 uitputting op 208 gevechten en dat was dus maar 17% uitputting
  15. jovayana

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Hoezo 5 diamanten gekort ? Je hebt minder kans dan vroeger om diamanten te krijgen , maar die zijn nu wel 45 tegenover 25 in diamant en 35 tegenover 20 in platina
Bovenaan