Recente inhoud door Jossie1

  1. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Dat Rad en die "stoppen" knop zijn totaal overbodig. Zodra je op "Draaien" hebt geklikt staat je prijs al vast, of je nou op stoppen klokt of niet. Klik maar eens op draaien en beweeg je muis (pc) naar het meldingendeel onder die knoppen, daar zie je je nieuwe prijs al direct staan.
  2. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Waarom zie ik dat tabje met 3 sterren niet?
  3. Discussietopic 1.229

    Waar blijft ie? :)
  4. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Ik wil heel graag meespelen maar als je in een GS zit met een paar topgildes kun je gewoon helemaal niks, Zodra er een gebied vrijkomt waar ik zou kunnen aanvallen is het binnen 5 minuten alweer gepakt door het volgende gilde. I heb dus zowat de hele dag slotjes rondom mijn gilde-basis. Zo is de...
  5. Uitbreiden huidige wereld

    Sorry, iets te vroeg geroepen, zie dat daar toch ook nog 3 vakken open staan :-)
  6. Uitbreiden huidige wereld

    Ik zit ook in Venus en heb de hele onderzoeksboom afgerond en alle landkaarten volledig veroverd. Toch zijn er in mijn stad nog 3 gebiedsuitbreidingen die ik niet kan kopen, ook niet met diamanten. Bij een aantal spelers die al langer spelen zie ik dat ze wel alle gebieden hebben. Hoe kan dat?
  7. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Eerlijk gezegd vind ik er nu niks meer aan. De sterkere gilden hebben eilandjes met in het midden 3 BLK's en kunnen ongelimiteerd rondmeppen en de hele kaart in bezit houden. Voor mij is het zo afgelopen.
  8. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ja, die afgezant is wel leuk, daarna kan hij me gestolen worden :)
  9. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Nou ja, ben bij de laatste opdracht, verzamel 50 van elk goed en bezit 1500 diplomatie. Belachelijk. Kun je nog een keer je hele stad slopen en opnieuw volgooien met die rotdingen. Eerste en laatste keer van deze nederzetting.
  10. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ik ben nu bij opdracht 18. De nederzetting ziet er fantastisch uit, maar wat een saai en stom spel, na deze maar weer een andere nederzetting doen.
  11. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Pfff, dit is verreweg de saaiste nederzetting van allemaal. En alleen maar 300 goederen van het VE? De moeite van het spelen niet waard vind ik
  12. Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Ja, hier hetzelfde. Spel is gejat van King Software, Pet Rescue Saga. Die had ik geprobeerd en al snel verwijderd. Snap ook niet wat dit met het ontwikkelen en beheren van een stad te maken heeft. Creatieve crew zal wel vakantie hebben gehad.
  13. Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Wat een waardeloos spel. Als ik zulke dingen wil spelen download ik wel wat van King. Van mij mag dit event vandaag eindigen.
  14. Hoverhamer toch aangevallen door artillerie

    Ik heb ik mijn verdedigend leger een paar Hoverhamers staan (Asteroidengordel). Kenmerk van dat ding is dat hij kan vliegen en niet aangevallen kan worden door artillerie. Een van mijn buren valt mij aan met alleen maar artillerie (Venus). Toch wordt mijn Hoverhamer gedood door zijn artillerie...
  15. Discussietopic 1.197

    Activeren van productie is top! Maar dat zoomen mag van mij direct weer weg. Enorm irritant.
Bovenaan